Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در جشن پیروزی جبهه اسلام در مقابل داعش از خانواده شهدای مدافع حرم استان خوزستان تقدیر و تجلیل به عمل بیاید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه هماهنگی بزرگداشت پایان داعش ضمن تبریک پیروزی رزمندگان جبهه اسلام در مقابل داعش، اظهار داشت: کلیت بحث و موضوع جلسه در این راستا است که تعداد زیادی از شهدای مدافع حرم خوزستانی در پیروزی علیه داعش نقش بسیاری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جشن پیروزی جبهه اسلام در مقابل داعش از خانواده شهدای مدافع حرم استان خوزستان تقدیر و تجلیل به عمل بیاید همچنین قرار بر این است که شهرداری کلان شهر اهواز نیز اقداماتی انجام دهد و باقی کارها نیز به عهده سپاه استان خوزستان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: این کار از جمله‌ کارهای اعتقادی است و تمام دستگاه‌ها می‌توانند در این امر کمک کنند همچنین باید نشان دهیم چه خطرهایی در کمین جهان اسلام بود که با مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم این خطر رفع شد.

وی درباره مراسم تجلیل از خانواده‌های مدافعان حرم استان خوزستان عنوان کرد: هماهنگی‌های برای تجلیل از خانواده‌های مدافعان حرم استان خوزستان انجام شده است، بسیج، سپاه و سایر دستگاه‌های مربوطه برای برگزاری این مراسم بسیج شده‌اند.

حسین‌زاده توضیح داد: از طریق دانشگاه‌ها، مدارس و سایر دستگاه‌های که امکان دارد باید این جشن و بزرگی این پیروزی اعلام شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش هوای دختری با موضوع روایت تجلیل از دختران فارس در محورهای روایت تصویری تجلیل خانواده‌ها از دختران، خاطره، دل‌نوشته، شعر، نقاشی، پادکست، عکاسی، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

اجرای لیگ بازی هواخواه «شرکت و رقابت دختران در لیگ بازی‌های فرهنگی تربیتی» نیز بخش دیگری از این پویش است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس تدارک دیده شده و در پایان آن به آثار برتر به قید قرعه هدایایی (نفر اول ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر دوم ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر سوم ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر چهارم تا بیست و هشتم به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان) اهدا می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا پایان دهه کرامت در کانال‌های پویش «هوای_دختری» به لینک‌های زیر ارسال کنند:

????Eitaa.com/girlishari_fars

????Rubika.ir/girlishari_fars

کد خبر 6099253

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال در سطح  بخش و شهر آسارا 
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم