Web Analytics Made Easy - Statcounter

روخی بلانکوس هرچند دیر اما سرانجام به بازی های اروپایی برگشت تا آخرین امیدهای خود را در بازی هفته آخر جستجو کرد. از سوی دیگر شاگردان دی فرانچسکو با ارائه نمایشی ضعیف، حالا باید در مقابل قره باغ، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کنند.

طرفداری- دو تیم اتلتیکو مادرید و آ اس رم، از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید، به قضاوت بیورن کویپرس به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی زمان بازی: چهارشنبه، 1 آذر 1396 - (23 نوامبر) تورنمنت: هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا - گروه C گلزنان بازی: آنتوان گریزمان (69)، کوین گامیرو (85) برای اتلتیکو مادرید ترکیب اولیه دو تیم


برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح بازی

نیمه اول: بازی تا دقیقه 20 کاملا آرام و کسل کننده دنبال شد. در این مدت، رمی ها با استفاده از اشتباهات فردی مدافعان تیم میزبان، چند موقعیت نه چندان جدی را روی دروازه اوبلاک ترتیب دادند که حاصلی نداشت. از اواسط نیمه اول، شاگردان سیمئونه بهتر از قبل ظاهر شدند و میهمان را به عقب راندند. رم تا آخر این نیمه نتوانست بازی دلخواهش را پیاده کند و برعکس تیم مادریدی چند فرصت نسبتا خوب را روی دروازه آلیسون ایجاد کرد که از مهمترین آن میتوان به ضربه سر کوکه در دقیقه 23 اشاره کرد. سایر ضربات مهاجمان روخی بلانکوس در چارچوب نبود. مهم ترین اتفاق بازی در دقیقه 40 به وجود آمد؛ جایی که آگوستو فرناندز با دست توپ را جلوی خود انداخت و با شوتی که به کولاروف برخورد کرد؛ گل اول بازی به ثمر رسید اما کمک داور آن را مردود اعلام کرد. این نیمه، بسیار سرد و بدون موقعیت خاصی به پایان رسید.

نیمه دوم: به زودی ...

شرح گل ها

اتلتیکو مادرید 1-0 آ اس رم | آنتوان گریزمان (69):

اتلتیکو مادرید 2-0 آ اس رم | کوین گامیرو (85):

 

خلاصه بازی

به زودی ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم روز جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از تیم پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه پُر گل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا علاوه بر ثبت پُرگل ترین تساوی تاریخ پرسپولیس، پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در پنالتی‌ها هم احمد گوهری دروازه آلومینیوم درخشش خوبی داشت و توانست دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را مهار کند در مقابل آلومینیومی‌ها تنها یک ضربه خود را از دست دادند تا در مجموع این تیم با نتیجه ۶ بر ۵ راهی مرحله یک چهار نهایی شود.

در ۳ فصل اخیر پرسپولیس و آلومینیوم دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بود و سرخ‌ها به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و یک هشتم نهایی توسط نماینده استان مرکزی از جام حذفی کنار رفتند.

نکته جالب دیگر این است که «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ برتر و در هفته شانزدهم نیز در اراک مغلوب آلومینیوم شد و حالا دومین شکست خود را برابر این تیم تجربه کرد. پرسپولیس که با هدایت اوسمار نتایج خیلی خوبی را به دست آورده است در مجموع دیدارهای نیم فصل دوم و جام حذفی ۷ بار دروازه خود را باز شده دیده که آمار تیم آلومینیوم از این ۷ گل، ۵ گل بوده است.

طبق اعلام سایت‌های آماری پرسپولیس در این بازی به جز امید گل در ضربات ایستگاهی که از آلومینیوم بهتر بود در سایر موارد آمار ضعیف‌تری نسبت به میزبان خود داشته است.

امید به گل

آلومینیوم ۵۵/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۲۳/‌‬ ۱

امید گل در جریان بازی

آلومینیوم ۱۹/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۷۰/‌‬ ۰

امید گل در ضربات ایستگاهی

آلومینیوم ۳۶/‌‬ ۰ - پرسپولیس ۵۳/‌‬ ۰

مجموع شوت (اعداد داخل پرانتز شوت‌های در چهارچوب است)

آلومینیوم ۲۲ (۱۰) - پرسپولیس ۱۳ (۷)

مالکیت توپ

آلومینیوم %۵۳ - پرسپولیس %۴۷

کد خبر 6089456

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی