Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-02@14:43:58 GMT

۶۰۰۰ شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۰۴۹۶

شهرکرد- معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: شش هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.

به گزارش امتداد نیوز، علیرضا شجاعی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سال ۹۵ در بخش های صنعت، معدن و بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و گردشگری ۳۳۵ فقره تسهیلات از محل اقتصاد مقاومتی به مبلغی بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تسهیلات پرداختی مستقیم بانک ها، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۴۰۰ فقره تسهیلات از سوی بانک ها به ارزش ۲۱۱ میلیارد تومان در بخش های صنعت معدن، کشاورزی، گردشگری و منابع طبیعی پرداخت شد.

وی عنوان کرد: ۱۷۵ پروژه عمرانی دستگاه های اجرایی از جمله جهادکشاورزی، منابع طبیعی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، آموزش پرورش، آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی و شهری فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست قابل واگذاری به بخش غیردولتی هستند.

شجاعی با اشاره به تعهد اشتغال پنج هزار و ۸۷ نفر در سال ۹۵، یادآور شد: سال گذشته در چهارمحال و بختیاری برای شش هزار و ۵۰۵ نفر اشتغال ایجاد شد.

true برچسب ها : اشتغال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری علیرضا شجاعی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر؛ هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094581

دیگر خبرها

  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری