Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرده است که به موجب بررسی های جدید انجام شده، سیم های کربن و آلیاژ فولاد کشورهای روسیه، بلاروس و امارات متحده عربی با قیمت غیرمنصفانه ای در بازارهای آمریکا به فروش می رسد. در این خصوص، صنعت فولاد روسیه با تعرفه ی گمرکی ۷۵۶.۹۳ درصدی مواجه شده است. 
به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا اعلام کرده است که ''آمریکا به مبادلات تجاری آزاد، عادلانه و دوجانبه با کشورهای مذکور متعهد است، (و این در حالی است که) تصمیمات اتخاذ شده بر اساس بررسی های کامل و عادلانه ی وقایع موجود صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بازرگانی آمریکا به حفاظت از شرکت های آمریکایی متضرر از تولید کنندگان خارجی ای که به طور منصفانه بازی نمی کنند متعهد است''. 

به گفته ی وزارت بازرگانی آمریکا، شرکت های صادرکننده در کشورهای روسیه، بلاروس و امارات متحده عربی در حال فروش محصولات خود تا میزان ۷۵۶.۹۳ درصد با قیمت کمتر هستند. 
لازم به ذکر است که وزارت بازرگانی آمریکا  به نهاد گمرکی و حفاظت از مرز آمریکا دستور داده تا از روسیه تا میزان ۷۵۶.۹۳ درصد، از بلاروس به میزان ۲۸۰.۰۲ درصد و از امارات متحده عربی ۸۴.۱۰ درصد تعرفه گمرکی یا مالیات دریافت کند. 
به اذعان وزارت بازرگانی آمریکا، ''از آنجایی که این وزارت متوجه شده در خصوص تمامی تولید کنندگان و صادر کنندگان  روس شرایطی قابل انتقاد وجود دارد، تصمیم دارد تا به نهاد گمرکی و حفاظت از مرز آمریکا دستور دهد تا از صادرکنندگان سیم کشور روسیه معادل ۹۰ روز قبل از اینکه نتایج تحقیقات اولیه ی (مذکور) منتشر شود (۵ سپتامبر سال ۲۰۱۷) سپرده ی نقدی دریافت کند''. 
افزون بر این، وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرده است که ارزش واردات سیم از بلاروس، روسیه و امارات متحده عربی به ترتیب ۱۰.۴ میلیون، ۳۲،۳ میلیون و ۷ میلیون دلار بوده است. در پایان باید خاطر نشان گردد که به گفته ی وزارت بازرگانی آمریکا، اجرای قوانین تجاری در دولت ترامپ در درجه اول اهمیت قرار دارد. در سال ۲۰۱۷،  تا کنون ۷۷ بار پرداخت تعرفه های گمرگی و مالیات بر روی کالاهای وارداتی توسط دولت آمریکا مورد بازرسی قرار گرفته است. این میزان از بازرسی نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلامت در خصوص وجود تعارض و افزایش روز افزون مقررات مهاجم بر کسب و کارهای ورزشی‌ بویژه باشگاه داران گفت: در حالی که تورم بانک مرکزی بر اساس آمار رسمی بیش از ۵۰ درصد تعیین شده و بسیاری‌ از کارفرمایان و بویژه کارفرمایان دولتی، اجاره بهای اماکن ورزشی خود را با پنجاه درصد افزایش بها همراه کرده اند، از آن طرف نرخ افزایش تعرفه خدمات ورزشی تنها ۲۰ درصد تعیین شده و این امر زمینه افزایش فشار بر باشگاه داران بخش خصوصی را افزایش داده است.

سلامت در ادامه افزود: در صورتی که همگان بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی بر افزایش تورم پنجاه درصدی تاکید دارند، دلیل تاکید متولیان حوزه ورزش بر افزایش ۲۰ درصدی تعرفه که با نظارت سازمان نعزیرات حکومتی نیز همراه است چیست؟

رئیس کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: خروجی نهایی این وضعیت گرانتر شدن خدمات ورزشی باشگاه ها و کسب و کارهای ورزشی است و در حالی که انتظار می رود بخش های دولتی نسبت به کاهش هزینه های ورزش به عنوان عامل مهمی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر اقدام کنند، هر روزه شاهد تصویب یک مقررات جدید برای گران شدن ورزش هستیم.

سلامت در پایان افزود: موضوع و چالش امروز جامعه باشگاه داران افزایش تعرفه نیست، ما معتقدیم باید هزینه باشگاه داران با محوریت ارایه سوبسیدهایی کاهش یابد، نه اینکه هر روز شاهد تحمیل یک هزینه جدید به این صنعت پیشگام پیشگیری و سلامت باشیم.

کد خبر 6092283

دیگر خبرها

  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد