Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، یادواره شهدای بسیج کارمندی به همت بسیج ادارات سپاه ناحیه گلوگاه و محوریت شرکت گاز در روز چهارشنبه 1/9/96 دومین روز هفته بسیج در مسجد علوی شهرستان برگزار گردید.

این مراسم با حضورکارمندان ادارات شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه ناحیه گلوگاه و سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر  نمانیدگی ولی فقیه در سپاه کربلا  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدای بسیجی کارمندی بیان داشت:

انواع تهدیدات  از طرف دشمنان و مولفه های قدرت مورد بحث است. هم تهدید خارجی و هم داخلی  که به سخت و نیمه سخت و نرم قابل تقسیم است.

حجه الاسلام غلامی افزود: تهدیدات به 5 نوع تقسیم می شوند: 1- امنیتی مثل شورشها  2- نظامی یعنی جنگ راه می اندازند  3- اقتصادی مثل تحریم ها که هنوز وجود دارد  4- فرهنگی که همان جنگ نرم است  5- سیاسی.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا بیان کرد: ما در معرض همه این تهدیدات قرار گرفتیم و از اول انقلاب تهدید سیاسی داشتیم.

 وی گفت: ملتی که ایمانش قوی باشد و شهادت را بزرگترین سعادت خود بداند برترین مولفه قدرت را دارا ست، لذا در تهاجم فرهنگی تمام اقشار مردم مورد هجمه هستند.

وی درادامه اظهار داشت: مولفه رهبری یکی از هجمه هایی بود که دشمن برای فاصله انداختن بین امام و امت وارد عمل شد، نخبگان و خواص حلقه وصل امام و امت هستند، وحدت و یکپارچگی مولفه دیگر کشور ماست.

حجه الاسلام غلامی یادآور شد: قابلیت دفاعی کشور ما بسیج است که هنر امام (ره) بود که از قرآن بهره گرفته شده است. بسیج نیروی آماده برای همه عرصه هایی که دشمن ممکن است از آنها به ما ضربه وارد کند می باشد.

در پایان مراسم با مداحی برادر محمد قدسی به پایان رسید.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند