Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - فرمانده سپاه عسلویه گفت: همبستگی و ولایتمداری بزرگترین حرکت جوانان در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی حسن زاده صبح پنجشنبه در دیدار با جانباز و آزاده سرافراز علی ابراهیمی اهل روستای بستانو بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هر انسان آزاده ای که به دور از هر گونه تعصب در مورد کشور ایران فکر کند متوجه ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  تصریح کرد: تا روزی که ایران اسلامی وجود دارد مردمی که در این سرزمین زندگی می‌کنند مدیون خون شهدا هستند زیرا این قشر مقدس، جوانی، سلامتی، عمر و جان خود را برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرده اند.

حسن زاده با اشاره به اینکه ایثار و جانفشانی شهدا در راه اسلام ارزشمندترین کار به درگاه خداوند است، افزود: اتحاد، همبستگی و ولایتمداری بزرگترین حرکت جوانان دوران دفاع مقدس بود که با توکل به خداوند متعال پیروز شدند و با جانفشانی به درگاه حق شتافتند.

وی آزادگان را وجدان بیدار جامعه و یادگاران دوران دفاع مقدس خطاب کرد و گفت: رژیم بعث رزمندگان ما را به اسیری گرفت اما در اوج اسارت رزمندگان ما آزاده بودند زیرا در این دوران لحظه ای از اعتقادات و باورهای خود عقب نشینی نکردند.

وی با اشاره به اینکه رژیم بعث تاثیر بسیاری پذیرفت اما نتوانست تاثیر بگذارد، افزود: رژیم بعث عراق اسیر اتحاد، همسبتگی، منش اخلاقی و رفتاری اسرای ایرانی شد و نتوانست ذره ای تاثیر در قلب این عزیزان بگذارد و رزمندگان اسلام توانستند با مقاومت ، صبر و ایثار تاثیری شگرف بر رژیم بعث عراق بگذارند.

حسن زاده با بیان اینکه ، آزادگان اسارت را به سخره گرفتند، افزود: اسرای ایرانی اسیر دست رژیم بعث عراق بودند اما همه با یک هدف و با یک شعار برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایثار کردند.

وی شهدا، جانبازان و آزادگان را بهترین الگوهای جوانان معرفی کرد و گفت: تلاش و پشتکار جوانان این مرزو بوم نشان داد هیچ تحریمی نمی‌تواند مانع رشد نسل جوان شود و هر ناممکنی را با علم و تخصص همانند دست یافتن به علم نانو و هسته ای ممکن می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان و سایپا دو تیمی که حدود 8 سال پیش آخرین تقابل لیگ برتری را مقابل هم برگزار کردند امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت و یک دیدار کلاسیک را برگزار خواهند کرد!

تیم‌های باسابقه لیگ برتر ایران که در سال‌های هر دو آنها به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند دیگر در سطح اول فوتبال ایران مقابل هم قرار بگیرند و امروز فرصت این را خواهند داشت تا در جام حذفی به مصاف هم بروند!

از آخرین تقابل آنها در لیگ برتر تغییرات زیادی در دو تیم صورت گرفته و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به میدان خواهند رفت، در تیم سایپا ستاره هایی چون مهدی ترابی، علی قلی زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی،میلاد میداووی حاضر بودند و در تیم ملوان هم حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان،عزت پورقاز،حسین ماهینی، مازیار زارع و جلال رافخایی حضور داشتند و بسیاری از این بازیکنان از فوتبال خداحافظی کردند و تعدادی دیگر در سطح اول فوتبال ملی ایران حضور دارند.

آخرین تقابل آنها هم به بازی در لیگ آزادگان در اردیبهشت 1401 باز می‌گردد که در نهایت به صعود ملوان به لیگ برتر ختم شد و در آن مسابقه هم ملوان دو بر صفر سایپا را شکست داد و یک گام دیگر به صعود و صدرنشینی نزدیک شد.

این دو تیم امروز در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار خواهند گرفت، ملوان با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته در رتبه های بالای جدول حضور دارد و سایپا در لیگ آزادگان شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت و یک فصل دیگر برای بازگشت به لیگ باید منتظر بماند.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است