Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان اسلام با شکست داعش، وحدت و یکپارچگی مسلمانان را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش ایرنا، سید مهدی مقدسی شامگاه چهارشنبه در همایش یاوران وقف استان مرکزی افزود: رزمندگان اسلام به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی ریشه کفر و نفاق را در منطقه برچیدند و این چنین شد که امنیت و آرامش در سوریه و عراق حاکم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آیت الله سیستانی و رشادت های رزمندگان اسلام جلوه های زیبایی از مقاومت را خلق کرد و با آزادسازی بوکمال آخرین پایگاه داعش نیز فرو ریخت و یک بار دیگر جبهه حق و عدالت بر جبهه کفر و نفاق به پیروزی رسید.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی آزاد سازی بوکمال را فتح الفتوح مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان نشان دادند که با وحدت و همدلی می توان به راحتی دشمنان را شکست داد.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص هفته بسیج نیز گفت: بسیج شجره طیبه یادگار امام راحل است که همواره در هر شرایطی یار و پشتیبان دولت ها بوده است.
مقدسی افزود: روحیه بسیجی گری امروزه به الگویی ارزشمند برای مسلمانان نقاط مختلف جهان شده است و غلبه بر داعش را نیز می توان به دلیل برخورداری رزمندگان از روحیه بسیجی دانست.
وی در خصوص دهه وقف نیز گفت: وقف در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اثر گذار است و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان باید نسبت به جذب یاوران وقف برنامه ریزی های کاربردی داشته باشد.
بیش از پنج هزار موقوفه در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اوسمار بعد از هفت برد و یک مساوی در دربی  دوباره در اراک باخت که این شکست به منزله از دست رفتن یک جام تمام شد در حالی که به نظر می رسید چنانچه سرخ ها از این خوان عبور کرده و به جمع هشت تیم پایانی برسند با توجه به نوسانات اخیر سپاهان و تراکتور شانس اول قهرمانی خواهند بود و می توانند برای هشتمین بار به این جام دست یابند .

با این وجود پرسپولیس به شکل عجیبی در اراک شکست خورد تا ضمن از دست دادن جام قهرمانی، تردیدهایی درباره شرایط فنی این تیم ایجاد کند و حتی به ادامه مسیر در کورس قهرمانی لیگ هم تعمیم داده شود.

با این وجود، در حال حاضر و با در نظر گرفتن دیدار دشوار مقابل سپاهانی که با احتساب جام حذفی در سه مسابقه متوالی برنده شده و دوباره به فرم روزهای خوبش نزدیک شده، این سوال در مورد پرسپولیس و تیم اوسمار به شکلی جدی مطرح است که آیا این تیم توانایی فراموش کردن شکست در اراک و حذف تلخ از جام حذفی را دارد یا بدون توجه به این اتفاق راه خود را در مسیر قهرمانی لیگ پیش خواهد گرفت.
پرسپولیس دو سال پیش و در کورس قهرمانی با استقلال هم در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و حذف شد و در نهایت آن فصل جام را به رقیب داد تا نتواند ششمین قهرمانی متوالی لیگ را تجربه کند. حالا بعد از دو سال دقیقا در شرایطی مشابه آن فصل قرار دارند و حذف از یک جام شاید شرایط روانی و فنی آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

هر چند آن فصل تساوی مقابل استقلال در بازی برگشت باعث شد اختلاف امتیازها باقی بماند و این اختلاف نسبت به فصل جاری بیشتر بود، اما پرسپولیس بعد از باخت مقابل آلومینیوم اراک و از دست دادن جام حذفی روند خوبی در لیگ برتر نداشت.

به شکل عجیب و جالبی پرسپولیس در آن فصل بعد از کنار رفتن از جام حذفی توسط آلومینیوم که البته در مرحله یک چهارم نهایی اتفاق افتاد شش بازی در لیگ برتر پیش روی خود داشت و البته شش امتیاز کمتر از رقیبش استقلالی را تعقیب می کرد که البته دو امتیاز  خود را به خاطر حکم انضباطی در بازی مقابل گل گهر به دست آورده بود.

سرخ ها بعد از آن حذف ابتدا با دو گل پیکان را شکست دادند اما بعد از آن مقابل ذوب آهن به تساوی یک – یک رسیدند که این دو امتیاز از دست رفته به نوعی سند قهرمان نشدن سرخ ها در مصاف با تیم بی‌شکست فرهاد مجیدی را امضا کرد. بعد از آن هم پرسپولیس در سیرجان به سپاهان دو بر یک باخت و در مصاف با تراکتور هم به تساوی بدون گل رسید تا سه هفته متوالی از برد دور بماند.

در نهایت دو برد آخر آن فصل مقابل شهر خودرو که با نتیج دو بر یک و  یک هیچ اتفاق افتاد باعث نشد تا فاصله از دست رفته با استقلال کم شود و این تیم با فاصله 5 امتیاز کمتر از رقیب دیرینه شاهد قهرمانی آنها باشد.

حالا هواداران پرسپولیس ترس این را دارند که طبعات حذف در اراک، تنها از دست دادن یک جام نباشد و به لیگ برتر هم کشیده شود اما بازیکنان پرسپولیس همه باتجربه اند ضمن اینکه کیفیت فنی خط دفاعی پرسپولیس نسبت به آن فصل بهتر شده و اختلاف امتیاز با صدرنشین به گونه ای است که تکرار آن اتفاق را تضعیف می کند مگر اینکه تبعات روانی شکست دوباره در اراک این تیم را واقعا تحت تاثیر قرار دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی