Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم ملی کبدی زنان هندوستان گفت: دیدار نهایی رقابت های کبدی قهرمانی زنان آسیا در سال 2017 در گرگان را تیم های هندوستان و ایران برگزار خواهند کرد.

'مینو ساهاجودوری' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کبدی هندوستان در بخش آقایان و بانوان از تیم های مدعی قهرمانی در جهان بوده و درسطح آسیا نیز حرف اول را می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تیم ملی ایران اردوهای خوبی برگزار کرده و با به خدمت گرفتن یک مربی هندی، سطح تمرینات و کیفیت کار خود را افزایش داده است و امسال حریف ما در دیدار فینال خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کبدی بانوان هندوستان ادامه داد: سایر تیم ها نیز برای کسب مدال و سهمیه رقابت های جهانی به این مسابقات گام نهاده اند.
ساهاجودوری گفت: هندوستان در رده سنی پایه نیز تیم های خوبی دارد و بازیکنان امروز در تیم ملی بزرگسالان زمانی در رده پایه بازی کرده اند و امروز به عنوان ملی پوش حضور دارند.
وی افزود: سرمربی هندی تیم ایران و آشنائی او با روش های کاری و تیمی ما، کمی کار را برای ما سنگین می کند.
وی همچنین ایران و گلستان را دارای مردمانی خوب و میهمان نواز بیان کرد و گفت که 2 کشور هندوستان و ایران می توانند در کنار همکاری های ورزشی در زمینه های مختلف به همدیگر کمک کنند.
ساهاجودوری بیان داشت: گلستان استانی زیبا و سرسبز است و بدون شک میزبانی در چنین استانی برای همه تیم ها، در کنار حضور در یک تورنمنت بین المللی و رسمی می تواند یک سفر تفریحی و توریستی محسوب شود.
به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم آذر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز می شود.
براساس قرعه کشی در بخش مردان این رقابت ها تیم های هند، پاکستان، ژاپن ،عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند.
در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران ، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند.
این رقابت ها تا پنجم آذر به میزبانی استان گلستان ادامه دارد.
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و یکهزار و 75 روستا ساکن بوده واز اقوام و مذاهب مختلف هستند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۴ شود.

 

بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

 

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌ پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌ دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌ های بسیاری را از مسئولان عالی رتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

 

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا