Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 736 فقره تسهیلات به ارزش 428 میلیارد تومان در استان به بخش های صنعت معدن و بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و گردشگری پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛  علیرضا شجاعی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: سال 95 در بخش های صنعت معدن و بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و گردشگری 335 فقره تسهیلات از محل اقتصاد مقاومتی به مبلغ 217 میلیارد تومان اعطا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تسهیلات پرداختی مستقیم بانک ها تصریح کرد: سال گذشته بیش از 400 فقره تسهیلات از سوی بانک ها به ارزش 211 میلیارد تومان در بخش های صنعت معدن، کشاورزی، گردشگری و منابع طبیعی پرداخت شد.

وی عنوان کرد: 175 پروژه عمرانی دستگاه های اجرایی از جمله جهادکشاورزی، منابع طبیعی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، آموزش پرورش، آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی و شهری فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست قابل واگذاری به بخش غیردولتی می‌باشند.

شجاعی با اشاره به تعهد اشتغال پنج هزار و 87 نفر در سال 95 یادآور شد: سال گذشته در چهارمحال و بختیاری برای شش هزار و 505 نفر اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک در سال ۱۴۰۲ به منظور حمایت از تولید و تامین انواع گوشت و فرآورده های گوشتی مصرفی خانوارها، قریب به ۳۰۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرورش دام، طیور و آبزیان و صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته، به فعالان این حوزه پرداخت کرده و بدین ترتیب نقش موثری در تامین پروتئین حیوانی مورد نیاز جامعه و امنیت غذایی خانوار ایرانی ایفا کرده است.

شعب این بانک در سال ۱۴۰۲ به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر ۱۴۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع ۳۰۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده، بالغ بر ۱۴۸ هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و ۳۴ هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتاً حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

کد خبر 6093114

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴