Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:55:58 GMT

اصلاح سکونتگاه های غیررسمی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۵۰۴۳

اصلاح سکونتگاه های غیررسمی ضروری است

بابل - رئیس مجمع نمایندگان مازندران، با اشاره به رشد حاشیه نشینی خواستار اصلاح سکونتگاه های غیررسمی در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیازآذری پیش ازظهر پنجشنبه در نشست ادواری مجمع ائمه جمعه این شهرستان با ابراز نگرانی از گسترش آسیب های اجتماعی خواستارمشارکت و اهتمام بیش از پیش ائمه جمعه برای مدیریت کاهش آسیب های اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازآذری با بیان اینکه موضوع رسیدگی به آسیب های اجتماعی ازدغدغه های مقام معظم رهبری می باشد و رهبری به قوای سه گانه دراین خصوص ماموریت ویژه ای داده اند پیشنهادکرد شورای اجتماعی در بخش ها و شهرهای تابعه با محوریت ائمه جمعه تشکیل شود تا از طریق فعالیت های فرهنگی و آموزشی  آسیب های اجتماعی پیشگیری و مدیریت شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه بیکاری، اعتیاد، طلاق و زندان از عوامل تشدید کننده جرائم شده است افزود: باید همه نهادها و مراکز فرهنگی و آموزشی با همکاری خیران و حوزویان و دانشگاهیان برای کاهش آسیب های اجتماعی هماهنگ و منسجم برنامه ریزی و حرکت نماییم.

نماینده بابل با تاکید بر نقش رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی و تشکل های مردم نهاد برای همکاری در این زمینه تصریح کرد نباید نقش و اهمیت سازنده خانواده را دراین مباحث کمرنگ دید.

نیازآذری با انتقاد ازفعالیت های تکراری ، موازی و کم اثر فرهنگی خاطرنشان کرد: با همین بودجه اندکی که داریم اما چون پراکنده کاری می کنیم نتیجه ملموسی نمی بینیم.

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد حاشیه نشینی در اطراف شهرها از دولت و شهرداری ها خواست اصلاح سکونت گاه های غیررسمی را در اولویت قرار دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران