Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی استان در بهین یاب ثبت‌نام کردند، گفت: بررسی پرونده این واحدها در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح پنج شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی استان در بهین یاب ثبت نام کردند، تاکید کرد: پرونده بیش از یکهزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بهین یاب به بانک های عامل استان معرفی شده و پرونده ۷۶۱ واحد نیز در مرحله بررسی کارگروه رفع موانع تولید استان قرار ‌دارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهمیه بهین یاب در سال جاری با توجه به اینکه بخش خدمات و گردشگری نیز به مقوله کشاورزی، دامداری و صنعت، معدن افزوده شده، به دو برابر افزایش یافته است لذا این امر می تواند فرصت خوبی را برای توسعه اقتصادی استان فراهم کند.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان، عمده ترین مشکلات واحد های تولیدی را مالیات، بدهی قبوض گاز، برق  و...، تامین اجتماعی، معوقات بانکی، معوقات در پرداخت حقوق کارکنان، بدهکاری مالی و ... دانست و گفت: در کارگروه رفع موانع تولید سعی می شود تا حد امکان در رفع تمام این موارد تلاش شود.

اسودی بیان کرد: سال گذشته ۴۵۰میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان پرداخت شد.

وی همچنین افزود: مشکلات ۳۳واحد تولیدی در جلسات و کمیته های ‌کارشناسی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در دست بررسی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این دفتر ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزایش داشته است، ابراز داشته است، ابراز داشت: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های اولویت دار هزینه خواهد شد.

وی از رشد ۳۳۰ درصد اعتبارات عمرانی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: این اعتبارات به واحدهای تولیدی استان جان تازه خواهد بخشید و بهبود وضعیت معیشت کارگران را به همراه دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطالبات جامعه کارگری نیز مطرح شدند، ابراز داشت: موضوع درمان، معیشت و ایمنی در کار از جمله مباحث مهمی که پیگیری آن در دست اقدام است.

هاشمی بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم نیز همواره بر تکریم و رفع دغدغه‌های جامعه کارگری بوده است، تصریح کرد: علاوه بر آن مطالبات و درخواست‌های جامعه کارگری نیز در تهران پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قدردان زحمات جامعه کارگری هستیم، افزود: مردم استان به ویژه جامعه کارگری در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و این باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

کد خبر 6090309

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین