Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به نابودی حاکمیت داعش گفت: به لطف خدا سپاه پاسداران آمادگی های دفاعی و امنیتی لازم برای مقابله با این نوع تهدیدها و فتنه ها را به خوبی دارد و در عمل هم این موضوع را ثابت کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری درباره نابودی داعش گفت: به طور قطع فرمان و دستورات مقام معظم رهبری نشان از هوشمندی و نگاه امنیتی و دفاعی ایشان نسبت به منطقه، انقلاب و جبهه مقاومت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر عزیز جعفری در نشست خبری افزود: آنچه که درباره نابودی داعش گفته می شود نشان دهنده نابودی 100درصدی داعش نیست بلکه حاکمیت داعش نابود شده است. 

او گفت: نابودی داعش و نابودی حاکمیت داعش دو مقوله متفاوت است، چون داعش اعلام حکومت کرده بود سرزمین هایی را به اشغال درآورده و دولت اسلامی عراق و شام را برای خود نام گذاری کرده بود که این دولت هم اکنون از بین رفته است.

سرلشکر جعفری افزود: این موفقیت یک پیروزی بسیار بزرگ برای مقاومت و کشورهای اسلامی و امت اسلامی است.

او گفت: قطعاً داعش به صورت گروه های چریکی و زیرزمینی در کشورهای مختلف منطقه نفوذ کرده و تهدیدی علیه ملت های منطقه، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

بنابراین حفظ هوشیاری ها و آمادگی های لازم برای مقابله با توطئه های بعدی که داعش و دشمنان اسلام برنامه ریزی می کنند باید در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه پاسداران افزود : به لطف خدا سپاه پاسداران آمادگی های دفاعی و امنیتی لازم برای مقابله با این نوع تهدیدها را به خوبی دارد و در عمل هم این موضوع را ثابت کرده است.

او گفت: اینکه گفته می شود باید با یک تهدید در همان ابتدا مقابله شود، درست نیست. برای مثال درباره شکل گیری داعش اگر گفته می شد باید در نطفه خفه شود اصلاً نه واقعیت دارد و نه عملی است.

سرلشکر جعفری گفت: شکل گیری داعش و اتفاقاتی که در ادامه آن رخ داد، پیامدهای متفاوتی در منطقه داشت و در واقع این موضوع باعث ساماندهی فرماندهی جبهه مقاومت و سازماندهی مردم منطقه در کشورهای سوریه و عراق شد که به جنگ با داعش امدند و جبهه مقاومت را توسعه دادند.

 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد