Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور گفت: برای دریافت وام ضروری بازنشستگان کشوری 623 هزار نفر ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، عباس رشیدی در برنامه تلویزیونی گفت: هفته آینده قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری از بین 623 هزار نفری که ثبت نام کردند، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به 300 هزار نفر براساس الویت ها وام پرداخت خواهد شد. پیش از این بسیاری این وام را دریافت کرده  اند که الویت با کسانی است که وام را دریافت نکرده اند. 

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور در تشریح جزییات این وام گفت: این وام 4 درصد کارندی با اقصاط 3 ساله و ماهیانه 120 هزار تومان است.

وی درباره تامین اعتبار وام گفت: برای این وام 1200 میلیارد تومان تامین اعتبار شده که این اعتبار در طول 12 ماه به تخصیص داده خواهد شد. 

رشیدی درباره کسانی که در قرعه کشی برنده نشوند گفت: این اعتبار سال آینده نیز تخصیص داده خواهد شد.

وی همچنین درباره سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشتگان نیز گفت: برای 200 هزار نفر کمک هزینه سفر به همراه یک همراه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲