Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از نکات غافلگیرکننده ترکیب استقلال حضور پادوانی در خط دفاع و بازگشت روزبه چشمی به پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بود. جالب اینکه هر دو بازیکن و به ویژه چشمی نمایشی خوب ارائه کردند و به احتمال زیاد در بازی‎های بعدی هم، آنها در همین پست‌های تخصصی خود بازی خواهند کرد اما سوال اینجاست که اگر این اتفاق بیفتد، ماجرای بازی کردن چشمی در خط دفاع تیم ملی چه سرانجامی خواهد داشت؟ در بازی تیم ملی ایران مقابل پاناما چشمی زوج پورعلی‌گنجی در خط دفاع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک پنالتی سختگیرانه داد و البته یکی دو بار هم دروازه تیم ملی را نجات داد اما به نظر می‌رسید هنوز با استانداردهای لازم در دفاع میانی فاصله دارد.

در بازی بعدی مقابل ونزوئلا جلال حسینی به ترکیب اصلی برگشت و نمایشی بهتر و کامل‌تر را در خط دفاع تیم ملی ارائه داد.

با این حال کی‌روش در نیمه دوم، امید ابراهیمی را به جای او وارد زمین کرد و او را هم در خط دفاع مورد آزمایش قرار داد.

به نظر می‌رسد زوج میانی خط دفاع تیم ملی در جام جهانی را حسینی و پورعلی‌گنجی تشکیل خواهند داد و کی‌روش این روزها به دنبال پیدا کردن یک ذخیره مطمئن برای خط دفاع تیم ملی است.

اما با توجه به اینکه چشمی هم در تیم ملی و هم در بازی شهرآورد پنالتی به حریف داده است، شفر تصمیم گرفت تا پادوانی را جایگزین او کند. چشمی در پست هافبک دفاعی بهتر می‌تواند به تیم خود کمک کند و گواه این ادعا بازی‌های او در این پست است. به نظر می‌رسد در بازی‌های آینده استقلال باز چشمی را در پست تخصصی‌اش ببینیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است