Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق در واکنش به لایحه تحریمی کنگره آمریکا علیه مقاومت اسلامی النُجَباء گفت: از طریق سفارت، وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر العبادی نخست وزیر عراق در نشست مطبوعاتی هفتگی خود در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه "النجباء" در مورد لایحه تحریمی کنگره ایالات متحده علیه مقاومت اسلامی نُجَباء اظهار داشت: اکنون ما در حال پیروزی کامل بر داعش هستیم و معتقدیم این نوع کارها چه در این برهه و چه در زمان‌های دیگر اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حیدر العبادی» با بیان اینکه تحریم نُجَباء کاری غلط در زمانی غلط است، افزود: ما به کنگره آمریکا توصیه می‌کنیم که این لایحه را تصویب نکند، چراکه گروه‌های مقاومت عراقی در مبارزه علیه داعش مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم گروه‌هایی که با داعش جنگیده‌اند، در لیست تروریسم قرار بگیرند.


فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: از طریق سفارتمان در واشنگتن با کنگره آمریکا صحبت کرده‌ایم و کماکان در حال پیگیری نتایج آن هستیم.

العبادی همچنین خاطرنشان ساخت: از طریق سفارت، وزارت امور خارجه و تمامی روابطمان پیگیر لایحه تحریمی علیه نُجَباء هستیم.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)



منبع:پیج jahansanat

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معماری جالب در استادیوم سن سیرو میلان ایتالیا (فیلم) ببینید راز استواری این خانه‌ها در زلزله ژاپن چیست؟ (فیلم) معماری جالب استادیوم سن‌سیرو میلان (فیلم)

دیگر خبرها

  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند