Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بسیج، درد اصلی جامعه را شناخته است، گفت: همواره به یاد بسیجیان هستم و دعایشان می‌کنم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج، نقاط اصلی درد جامعه را یافته و می داند که شناخت مشکلات و دردها، نیمی از معالجه است که الحمدالله بسیج وارد آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مرجع تقلید با تبریک پیروزی‌های اخیر، ادامه داد: پیروزی اعجاب‌انگیز اخیر یکی از مهمترین مسائلی را که ثابت کرد، نقش مذهب در این پیروزی‌ها بود.

 وی الگوی حشد الشعبی و جبهه مقاومت را بر پایه بسیج دانسته و تصریح کرد:خمیر مایه اصلی مدافعان حرم،اعتقادات است که دشمن از این سلاح معنوی بی‌بهره است ولو اینکه سلاح اتمی نیز داشته باشد.

آنطور که پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مستضعفین گزارش داده است،آیت‌الله مکارم‌شیرازی به انگیزه الهی سردار سلیمانی و یارانشان اشاره نموده و گفت:باید قدر این سرمایه اعتقادی را بدانیم و در عین حال آن را تقویت کنیم و مراقب باشیم که دشمن نتواند این سلاح را از ما بگیرد.

 وی با تایید رویکردهای جدید بسیج در خصوص مساجد و امر خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام، همواره کمک به مردم و انسان‌ها از دستورات اصلی بوده که بحمدالله بسیج به آن توجه می نماید.

وی همچنین در خصوص خدمات بسیج در مناطق زلزله زده تاکید کرد: زلزله زدگان، مشکلات زیادی دارند که به ویژه با فرارسیدن زمستان، سختی هایشان بیشتر می شود که باید سرپناه مطمئنی برای آنان احداث نمود.

 این مرجع تقلید در پایان، با توجه به فعالیت های تربیتی بسیج تصریح کرد: اتصال بسیج به حوزه علمیه، اقدامی بسیار ارزشمندی است که الحمدالله امروز در بسیج وجود دارد.

گفتنی است، در این دیدار، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، معاونین تعلیم و تربیت، مساجد و محلات، فرهنگی،روابط عمومی و فرمانده سپاه استان قم، رئیس سازمان بسیج را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر