Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@04:43:10 GMT

برداشت گوجه فرنگی در استان بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۶۶۲۹

برداشت گوجه فرنگی در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر – معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برداشت گوجه فرنگی در استان بوشهر آغاز شد.

خسرو عمرانی در گفت‌وگو با امتداد نیوز اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه کشاورزی است که تولید گوجه خارج از فصل به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استان محسوب می‌وشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی شهرستان‌های مختلف استان بوشهر زیر کشت گوجه فرنگی می‌رود، اضافه کرد: استان بوشهر در زمینه تولید گوجه فرنگی خاطرج از فصل رتبه اول کشور را دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از آغاز برداشت گوجه فرنگی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در شهرستان جم و دشتستان برداشت گوجه از مزارع آغاز شده است.

پیش‌بینی برداشت ۵۴۰ هزار تن محصول

وی ادامه داد: برداشت گوجه فرنگی در سطح دو هزار هکتار از اراضی شهرستان جم و بخش‌های ارم و بوشکان شهرستان دشتستان آغاز شده است زیرا این مناطق نسبت به دیگر شهرستان‌های استان دمای کمتری را دارند.

عمرانی از پیش‌بینی برداشت ۵۴۰ هزار تن محصول از مزارع گوجه فرنگی استان خبر داد و افزود: حدود ۱۲ هزار هکتار زمین در شهرستان‌های دشتستان، دشتی، دیر، کنگان، جم، عسلویه و تنگستان زیر کشت گوجه فرنگی رفته است.

true برچسب ها : بوشهر خسرو عمرانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گوجه فرنگی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور