Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:32:58 GMT

نشست فصلی شورای حکام در وین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۷۲۳۶

نشست فصلی شورای حکام در وین آغاز شد

وین - ایرنا - نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح پنجشنبه به وقت محلی در مقر آژانس در وین آغاز شد و قرار است تازه ترین گزارش مدیر کل درباره برنامه هسته ای ایران و اجرای برجام نیز در این نشست بررسی شود.

به گزارش ایرنا، نشست فصلی شورای حکام آژانس از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز به وقت محلی (13 به وقت تهران) پشت درهای بسته و با سخنرانی «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس آغاز شد که متن آن تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی تازه ترین گزارش آژانس درباره نظارت و راستی آزمایی در جمهوری اسلامی ایران ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، بررسی گزارش کمیته کمک ها و همکاری های فنی، اجرای پادمان ها در جمهوری دمکراتیک خلق کره و سایر موضوعات راستی آزمایی هسته ای از جمله محورهای بحث و گفتگو در نشست شورای حکام در روزهای پنجشنبه و جمعه است.
آمانو ساعت 14و 30 دقیقه (17 به وقت تهران) در یک کنفرانس خبری به پرسش های خبرنگاران نیز پاسخ خواهد داد.
جلسه کمیته همکاری های فنی شورای حکام آژانس از روز دوشنبه این هفته آغاز شد و با نشست ماه نوامبر شورای حکام در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه می یابد. در جلسه روز پنجشنبه موضوع برجام هم مطرح خواهد شد و رضا نجفی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز سخنرانی می کند.
به گزارش ایرنا، آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه گذشته 13 نوامبر (22 آبان) با انتشار گزارش جدید فصلی برای نهمین بار پایبندی ایران را به تمامی شروط توافق هسته ای از جمله در خصوص میزان ذخیره آب سنگین، سطح غنی سازی و موجود اورانیوم غنی شده، اعلام کرد.
اروپام**1078** خبرنگار: بابک جعفری
ناشر: فریبا مدنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها