Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: راه‌اندازی خط ۳ بی‌.آر.تی مشهد بار ترافیکی اطراف حرم رضوی را کاهش داد.

سید مهدی امامی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: خطوط ویژه‌ای برای حمل و نقل با اتوبوس در مشهد مقدس در نظر گرفته شده که بدین منظور شهروندان از این وسیله استقبال و استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به ایجاد مسیر ویژه خط 3 بی‌آر‌تی از میدان توحید تا حرم مطهر رضوی گفت: در نخستین مرحله تردد خودرو‌های شهری در مرکز شهر کاهش پیدا می‌کند.

امامی میبدی با اشاره به موفقیت در کاهش 26.5 درصدی حضور خودروهای شخصی در خیابان شیرازی مشهد با اجرای این پروژه افزود: براساس اطلاعات دوربین‌های نظارت و طرح ترافیک از هزار و 647 دستگاه خودرو شخصی در تاریخ 23 آبان‌ماه به 10 هزار و 787 دستگاه خوردو شخصی در 30 آبان‌ماه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جمعیت خوردوهای شخصی به زیر گذر حرم مطهر رضوی از بست شیرازی با کاهش 36 درصدی از 33 هزار و 585 خودرو به 24 هزار و 630 دستگاه خودرو رسیده است.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی

با دستور استاندار خراسان رضوی تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز و در جریان بازدید خود از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهد گشت.

 استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد