Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دورعلی، ناصر سیم فروش و محمدجعفر یاحقی هدایای دریافتی خود در همایش ملی جایزه وقف (جایزه موقوفه بنیاد البرز) را به زلزله‌زدگان غرب کشور اهداء کردند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در همایش اعطای جایزه ملی وقف که ۳۰ آبان ماه در تالار مهر سوره حوزه هنری برگزار شد، ۳ دانشمند منتخب در این همایش هدایای دریافتی خود را با قدردانی از مرحوم البرز واقف خیر اندیش، به زلزله زدگان غرب کشور اهداء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در قسمت اهدای جایزه و قدردانی از ۵۴ نخبه علمی کشور، ابتدا از ۴ دانشمند برتر قدردانی به عمل آمد.

زمانی که دکتر محمد دورعلی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف به عنوان دانشمند برتر برگزیده جایزه ملی وقف لوح سپاس؛ تندیس و هدیه خود را شامل ۲۰ سکه بهار آزادی دریافت کرد، پشت تریبون حاضر شد و گفت: هدیه خود را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه به مردم عزیز این منطقه تقدیم می‌کنم.

پس از دکتر دورعلی، پروفسور ناصر سیم فروش نیز هدیه خود را به زلزله زدگان کرمانشاه و مردم داغدار این منطقه اهداء کرد.

دکتر محمدجعفر یاحقی هم سومین دانشمند منتخب این جایزه ملی بود که هدیه خود را به دو دانشجوی زلزله زده غرب کشور برای ادامه تحصیل اهداء کرد.

در این مراسم از چهار دانشمند، سه مخترع، هفت نخبه، ۳۰ دانشجوی نخبه و ۱۰ طلبه تقدیر به عمل آمد.

موقوفه بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ و علم و دانش کشور از طریق اعطاء جوایزی به نام جایزه بنیاد البرز به دانشمندان، مخترعین، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان برتر ایرانی، به همت مردی خیراندیش و نیک سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تاسیس شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جایزه ملی البرز

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • هدیه متفاوت به معلم
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟