Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از راه اندازی پرواز بیرجند - زاهدان به زودی از فرودگاه بین المللی بیرجند خبر داد گفت: پرواز کیش- بیرجند- کیش نیز از ۴ آذر روزهای شنبه و سه شنبه آغاز می‌شود.

هادی سلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر به شرایط مناسبی در پروازها در فرودگاه‌های خراسان جنوبی رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرفیت فرودگاه بیرجند بسیار زیاد است گفت: فرودگاه بین المللی بیرجند آمادگی دارد در هر ساعت دو پرواز انجام دهد که باید از این پتانسیل به درستی استفاده کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: این فرودگاه آمادگی 340 پرواز در هفته را دارد که باید تلاش کنیم تا این ظرفیت پر شود و علیرغم این باز هم به دنبال ظرفیت سازی هستیم.

سلامی از سرمایه‌گذاری بالغ بر 10 میلیارد تومان در فرودگاه بین المللی بیرجند برای انجام پروازهای حج تمتع امسال خبر داد و گفت: 80 درصد از این سرمایه‌گذاری برای سایر پروازها نیز به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: یک از مهم‌ترین مسیرهای پروازی این است که اولین پرواز صبح به مقصد مراکز کشور و آخرین پرواز از همان جا به مقصد بیرجند باشد که بهترین حالت پرواز است.

سلامی ادامه داد: اما این مهم فقط در شرایطی رخ می‌دهد که هواپیما بیس باشد که برای این کار نیز باید اقدامات و زیرساخت‌های لازم انجام شود اما در شرایط فعلی کم و کاست زیادی وجود دارد.

وی از افزوده شدن یک پرواز مشهد- بیرجند- مشهد در روزهای دوشنبه خبرداد و گفت: پرواز کیش- بیرجند- کیش از 4 آذر روزهای شنبه و سه‌شنبه آغاز می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به توسعه مسیر پروازی زاهدان-بندرعباس، بیرجند به بندرعباس متصل می‌شود و امیدواریم که همه دست به هم دهند تا مشکلات حمل و نقل در استان کاهش یابد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد