Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر امروز در همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیجی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر توجه به صیانت و حفاظت از ارزش‌های انقلاب و اسلام اظهار داشت: بسیج، پاسدار همه دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و نباید این ارزش الهی در قالب یک سازمان و یا در زمان خاصی گنجانده شود بلکه باید در ایام سال بصورت ویژه‌ای به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروی از دین مبین اسلام در عرصه‌های مختلف باید الگوی جامعه ورزشی باشد. منش پهلوانی و روحیه بسیجی می‌تواند ورزشکاران ایران اسلامی را به بالاترین جایگاه‌های جهانی برساند.

وی، با اشاره به اینکه انتظار می‌رود ورزشکاران بسیجی ایران اسلامی خود را با توانمندی بالا در سطح بالای ورزش قرار داده تا بتوانند پرچم کشور عزیزمان را در عرصه‌های بین‌الملل به اهتزاز درآورند، بیان کرد: حضور فعال بسیج در کنار ورزشکاران می‌تواند فتنه‌های دشمنان را بکاهد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با تاکید بر نقش مهم ورزش در خنثی سازی هجمه‌های دشمنان تصریح کرد: حضور فعال بسیج ورزشکاران در جامعه ورزشکاران می‌تواند هجمه‌های فرهنگی علیه جامعه جوان خنثی کند و سبب شکوفایی و سرزندگی جوانان این مرز و بوم شود.

خرمدل با تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان تربیت بدنی سپاه استان بوشهر، افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر و همکاری جامعه ورزشی و بسیج موجبات رشد و توسعه هر دو نهاد را فراهم آورد.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز به برنامه‌های این مرکز پرداخت و گفت: مسابقات رزمی‌کاران بسیجیان استان بوشهر با حضور ۸ تیم از نواحی مقاومت دشتستان، دشتی، بوشهر الف، بوشهر ب، گناوه، دیر، تنگستان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بوشهر ۵ داور از هیئت‌های ورزشی رزمی‌کاران برگزار می‌شود. نفرات اول تا سوم این مسابقات به مرحله کشوری که نهم دی‌ماه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند. در این مسابقات نواحی مقاومت دشتستان، بوشهر ب. و بوشهر الف. به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام /پ

برنامه‌های ورزشی بسیجیان استان بوشهر در رشته‌های مختلف افزایش می‌یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد