Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  نعمت الله عزیزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از سوختگی شدید ۲ زن جوان و ۲ کودک خردسال بر اثر آتش سوزی یک منزل در اردوگاه افاغنه شهید ناصری ساوه خبر داد.

عزیزی افزود: دقایق اولیه بامداد امروز آتش سوزی یک ساختمان در اردوگاه شهید ناصری ساوه به مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو‌های اورژانس جاده‌ای سلفچگان و شهری ساوه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه دلخراش ۲ خانم جوان، یک کودک یک ساله و یک کودک ۲ ساله دچار سوختگی شدند افزود: حال یکی از بانوان جوانی که در این حادثه دچار مصدومیت شده وخیم گزارش شده و سوختگی تقریبا تمام بدن وی را دچار کرده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه ادامه داد: یکی از نوزادان مصدوم در این حادثه به بیمارستان ولیعصر اراک و یکی از بانوان هم به بیمارستان مطهری تهران اعزام شدند.

انتهای پیام / ج


سوختگی شدید ۴ زن و کودک در ساوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 حمله سه سگ ولگرد به سه کودک در حال بازی در خیابانی در یکی از شهرهای ترکیه باعث بروز حادثه شد. در این حادثه یکی از بچه ها فرار کرد، یکی روی زمین افتاد و دیگری سعی کرد دوستش را که مورد حمله سگ ها قرار گرفته بود نجات دهد. این لحظات ترسناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی