Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پیشین دفاع در پیام‌هایی به سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله پیروزی محور مقاومت را تبریک گفت.

ایران آنلاین / بخش‌هایی از این پیام‌ها را در زیر می‌خوانید:

برادر عزیز و مجاهد فی‌سبیل الله، فخر امت اسلام حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

خبر مسرت‌بخش پیروزی جبهه مقاومت در ریشه‌کن نمودن شجره خبیثه و ملعونه خلافت جعلی داعش باعث مسرت و خوشحالی گردید و حلاوتی دو چندان به ربیع الاول مبارک بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک سهم مهمی از این پیروزی افتخارآمیز که در پرتو رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در سایه فرماندهی برادران عزیز چون حضرتعالی و سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمد مرهون بصیرت، اقتدار، صلابت و تصمیم‌‌گیری به موقع حزب‌الله عزیز بود که رزمندگان آن، همچون بنیانی مرصوص جلوه‌ای از یاوران مخلص دین خدا و مکتب اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشتند و در کنار سایر شیردلان جبهه مقاومت از ایران و عراق و سوریه و افغانستان و پاکستان با همه ایمان به مبارزه با فتنه شومی که مولد نامبارک ارتجاع تکفیری و مکر طاغوت استکباری صهیونیستی بود پرداختند و عاقبت این غده سرطانی در بدنه امت اسلام را به نابودی کشاندند.

اینجانب با درون بی‌پایان به ارواح مطهر شهدا به ویژه شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم شرافت و انسانیت توفیق روز افزون حضرتعالی را در سایه توجهات ولی عصر (ع) و تحت زعامت داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام مسرت بخش و آکنده از اخلاص و ایمان شما برادر عزیز و بزرگوار به محضر فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در طلیعه همدلی و شادی امت اسلام حلاوتی دو چندان به ربیع‌الانول مبارک بخشید و چراغ امید در دل مجاهدین راه حق و حقیقت و مستضعفان عالم فروزان‌تر ساخت.

بی‌شک این پیروزی عظیم که در ظل عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و در اثر مجاهدت جوانان صالح و شیردلان جبهه مقاومت از ایران اسلامی، عراق،‌سوریه، افغانستان و پاکستان و پشتیبانی دولت نیروی‌های مسلح تلاشکران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی میهن عزیزمان به دست آمد و امید طاغوتیان جهان در به ثمر نشاندن شجره ملعونه و خبیثه داعش را به پاس و ناکامی بدل نمود.

اینجانب با درود بی‌پایان به ارواح مطهر شهدا به ویژه شهدای عزیز و والامقام مدافع حرم اهل بیت (ع) و حریم انسانیت و شرافت و با تبریک این پیروزی عظیم به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران، مرجع بصیر حضرت آیت‌اله العظمی سیستانی (دامت برکاته) برادر ارجمندم سید مقاومت حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (حفظه الله) جنابعالی ملت و مسئولین کشورهای عراق و سوریه و مجاهدان جبهه مقاومت، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون همه عزیزان در تداوم پیروزی‌ها و نابودی فتنه‌های طواغیت کفر و تکفیر استکباری صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند

ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: امروز دانشجویان یهودی و مسیحی که فطرت انسانی‌شان زنده است، در حال حمایت از مردم مظلوم غزه‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه  امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اهواز با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: کفرستیزی از مهم‌ترین بسترهایی است که باید در آستانه حکومت امام عصر (عج) فراهم کنیم.

امام جمعه اهواز در ادامه اظهار کرد: سه حمله معنادار در مسیر پیروزی مقاومت فلسطین انجام شده است که بخشی را شاهدیم و بخشی را نیز شاهد خواهیم بود. نخست، افشاگری بزرگی است که دولت آمریکا به صهیونیست گفته که بهتر است جنگ را به‌صورت نمایشی تمام و پیروزی را اعلام کند و به سمت ترور هدفمند رهبران حماس و جبهه مقاومت برود.

موسوی‌فرد گفت: دومین اتفاق این است که رئیس اداره اطلاعات مجلس صهیونیست و تعدادی از آن‌ها که ریشه فاسد دارند، استعفا داده‌اند. سومین اتفاق نیز بازداشت قریب‌الوقوع نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: در کشور ما، تعدادی پنهانی تحت عنوان برخی شبکه‌های تخصصی در حال سقط جنین هستند، در حالی که از زمان انعقاد نطفه، سقط آن حرام است.

او با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال، گفت: ۱۵ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را درباره معیشت مردم تعیین می‌کنند و مسؤولان باید ببینند در این مدت چه کار کرده‌اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است