Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@22:38:18 GMT

تشکر بهنوش بختیاری از سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۴۹۵

تشکر بهنوش بختیاری از سردار سلیمانی

پروردگارم را شاکرم این روز‌ها شاهد واقعه بسیار مهمی در تاریخ تحولات نظامی جهان هستیم. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بهنوش بختیاری با انتشار تصویری از حاج قاسم سلیمانی ضمن تقدیر از شهدای مدافع حرم، پیروزی بر داعش را تبریک گفت و از تلاش و کمک‌های آحاد مردم در خصوص زلزله کرمانشاه تشکر کرد.

به نام الله یاری دهنده دل‌ها
پرونده داعش بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به عنوان یک عضو کوچک این سرزمین مهربانی وظیفه خودم میدانم از زحمات
امدادگران ورزشکاران و هنرمندان و تمامی مردم عزیزم که با جان دل و اندوه و تاسف نسبت به توضیح اقلام و سایر خدامات امداد رسانی تلاش شبانه روزی کرده، تشکر و قدر دانی نمایم.

خالقم را شاهد میگیرم که در طول مدت ۱۸ سال فعالیتم در امر خدامات رسانی به محرومین و آسیب دیدگان گوناگون و خیریه‌ها در جای جای میهنم یک چنین عظمی و هبستگی منسجم و عاشقانه از تمامی اقشار مردمم به چشم دل ندیده بودم و متاسفم چرا به خاطر تنگ نظر‌ها نتوانستم مستقیم در کنار مردمم در استان کرمانشاه باشم و در غم از دست دادن عزیزانشان با آن‌ها همدردی و شریک باشم و اشک هایم را در تنهایی بدرقه‌ی صبر عزیزانم جاری نمایم.

عزیزانم بارش باران این رحمت الهی به همراه سرما در استان کرمانشاه آغاز شده است و زندگی در مناطق زلزله زده و در گل و لای سپری میگردد و دغدغه‌ مهم اهالی بهداشت، و تحصیل دانش آموزان است که نیاز به کتاب درسی و لوازم تحریر مناسب دارند. با توجه به آمار ارئه شده از طرف وزیر محترم آموزش و پرورش ۸۰ مدرسه با ۴۲۰ کلاس در استان کرمانشاه بر اثر زلزله به طور کامل تخریب شده و قابل استفاده نیست و برای ادامه آموزش دانش آموزان این فرزندان برومند کشورم نیاز مُبرم به یک صد کانکس می باشد.
این جانبه و به مدد دوستان در کنار سایر کمک‌های انجام شده مبالغی برای تهیه کانکس مهیا نموده که از این طریق آمدگی خود را برای برنامه ریزی و یاری خواستن از خیرین گرامی همیشه حاضر در صحنه برای ایجاد لبخند زندگی دوباره عزیزانم در استان زلزله زده اعلام می نمایم.. پروردگارا برای مردم عزیز کشورم به ویژه عزیزانم در استان کرمانشاه لب‌های پر از خنده پر از روزی پر از عشق پر از آرامش پر از تن درستی و پر از صبر مقدر فرما.

ضمن در کنار این غم و اندوه جانسوز پروردگارم را شاکرم این روز‌ها شاهد واقعه بسیار مهمی در تاریخ تحولات نظامی جهان هستیم. واقعه‌ای تاریخیست که در نتیجه ایثارهای ملت‌های مسلمان منطقه ما و سپاه قدس سر افراز به فرماندهی سردار سلیمانی است و چه زیبا همه بزرگان مملکتم از خدمات این فرمانده جان بر کف و شهدای گرامی مدافعین حرم یاد نمود و فرمودند: شما با متلاشی ساختن این توده سرطانی مهلک داعش، نه فقط به کشور‌های منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه ملت‌ها و بشریت خدمتی بزرگ کردید.

یاد خوبان نه حساب است که فراموش شود
نه چراغ است که خاموش شود
جویباری ز محبت که همیشه جاریست.

خادم همیشگی مردم عزیز ایران
بهنوش بختیاری

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اردوگاه شهید چمران در چمعالی استان پس از ۱۸ سال تعیین تکلیف شد و فاز یک آن تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، امین سلیمانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در اوایل دولت سیزدهم با مسائل مختلفی از جمله کرونا، افت تحصیلی، چالش فضاهای فیزیکی مدارس و چالش حضور در مدارس به‌واسطه کرونا، روبرو بودیم، لازم بود در این زمینه کارهای زیادی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اتفاق‌هایی که در استان صورت گرفت، انتخاب 2 معلم از استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان معلم نمونه کشوری بود. جعفر عالی‌پور و سلمان رستمی، دو معلم نمونه کشوری از استان هستند.

سلیمانی با بیان اینکه متاسفانه سال گذشته با چالش جدی نیروی انسانی در تامین معلم مدارس کشور مواجه بودیم، گفت: مدیریت خوب در سطح آموزش و پرورش استان باعث شد این چالش هم مدیریت شود و مشکل جدی خاصی در استان وجود نداشته باشد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال 1401، مجموعا یک هزار و 70 نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال گذشته نیز یک هزار و 144 نفر از طریق آزمون ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

سلیمانی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری، بیان داشت: در سال جاری نیز یک هزار و 558 نفر از طریق آزمون‌های ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

وی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان پس از چندین سال در دولت سیزدهم آغاز شد، بیان کرد: هفته‌ای دو نوبت شیر رایگان در مدارس استان توزیع شد که این توزیع نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه در سطح مدارس استان ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 70 میلیارد تومان تجهیزات در مدارس توزیع شد، گفت: 18 مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران استان در چمعالی، 18 سال بلاتکلیف مانده بود، خاطرنشان کرد: پس از 18 سال، این اردوگاه تعیین تکلیف شد که ان‌شاء‌الله فاز یک این اردوگاه تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال