Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: دغدغه جهان اسلام, وجود داعش و فعالیت‌های آن با نام اسلام و بر علیه مسلمانان بود که با رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری و تدبیر سردار سلیمانی از بین رفت.

آخوند عبدالباسط نوریزاد‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس درباره نابودی داعش اظهار داشت: داعش با نام اسلام, قرآن و دین مبین اسلام, اعمال خلاف شریعت اسلامی انجام می‌دادند و به پشتوانه صهیونیست, آمریکا و عربستان سعودی به قتل و غارت مسلمانان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: با توجه به این اعمال خبیثانه, نابودی داعش, در هفته بسیج که بی مناسبت با نابودی این گروه تروریستی نیست, خبر بسیار خوشحال کننده برای عموم مسلمانان جهان به ویژه ایران اعم از شیعه و سنی بود.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: دغدغه جهان اسلام, وجود داعش و فعالیت‌های آن با نام اسلام و بر علیه مسلمانان بود که با رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری و تدبیر سردار سلیمانی از بین رفت.

وی افزود: سربازان گمنان امام زمان ( عج)، سربازان مدافع حرم و شهدای مدافع حرم و تلاش‌های شبانه‌روزی سردار سلیمانی, نقش بسیار مهمی در نابودی داعش داشتند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: سربازان ما, بسیجیان و دلاور مردان جنگجو با تبعیت از مقام معظم رهبری و نقشه راه توانستند بعد از 7 سال مبارزه و مقاومت, این گروه گمارده شده توسط دشمنان اسلام را نیست و نابود کنند.

آخوند نوریزاد گفت: اسلام در هرکجا که باشد, قطعا پیروز است و خداوند در قرآن نیز به مسلمانان وعده نصرت را با نصرت دین خدا داده است, و مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران باید, همواره مانند گذشته, اتحاد و وحدت خود را در همه زمینه‌ها حفظ کنند.

آخوند نوریزاد یادآور شد: من هم از طرف اهل سنت شهرستان این پیروزی ارزشمند را, به مقام معظم رهبری, سردار سلیمانی و همه مدافعین حرم تبریک عرض می‌‌کنم و مطمئن هستم اگر دلاور ی‌ها و شجاعت‌هاب مدافعان حرم, نهاد مقدس سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی و سردار حق و حقیقت, سردار سلیمانی نبود, کشور ایران نیز, مانند دیگر کشورهای همسایه مورد حمله و غارت داعش قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/

R41471/P1361/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین

محمد دسالی، مدیر انجمن دانشجویی حمایت از فلسطین در کشور آفریقای  جنوبی  در گفتگو با خبرگزاری تقریب با بیان اینکه فلسطین فارغ  از این که سرزمینی مقدس و دومین قبله گاه مسلمانان به شمار می رود، مهم ترین محور وحدت آنها نیز هست، افزود: دلیل اهمیت فلسطین در وحدت مسلمانان از آن جهت است که هیچ بخشی از جهان اسلام از آغاز رسالت پیامبر(ص) تا امروز به اندازه فلسطین موضوع مورد دغدغه مسلمانان نبوده است و این تنها سرزمینی است که بر سر آن میان مسلمانان، مسیحیان و یهودیان جنگ به وقوع پیوسته و دست به دست شده است.

محمد دسالی همچنین افزود: وقوع جنگی که اسرائیل در پی طوفان الاقصی علیه غزه به راه انداخت، سبب شد تا بار دیگر این واقعیت معلوم شود که فلسطین جزو معدود موضوعاتی است که مسلمانان از هر مذهب، مسلک و مرامی نسبت به آن حساسیت ویژه ای دارند و از این رو دولت و مردمی که در حمایت از فلسطین پیشتازتر و فعال تر باشند، در نزد مسلمانان از اعتبار و موقعیت بیشتری برخوردار است. اما مهم اینجاست که کشورهای مسلمان به تنهایی نمی توانند برای حمایت از فلسطین آستین همت بالا بزنند.

او در توضیح بیشتر افزود: در شرایط کنونی که حامیان اسرائیل به دنبال اجرای طرح های سازش برای تثبیت موقعیت منطقه ای اسرائیل هستند، هیچ امری مهم تر از همبستگی کشورهای مسلمان برای مقابله با این طرح ها نیست. حال آن که وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان که از امکانات زیادی بهره مند هستند، این فضا را برای آنها فراهم می کند که بتوانند با اسودگی خیال مسئله فلسطین را مورد توجه قرار دهند و از طریق وحدت آن را حل کنند.

محمد دسالی در نهایت تصریح کرد: در حال حاضر حیاتی ترین مساله جهان اسلام آزادی قدس و فلسطین است و همه ظرفیت و امکانات مادی و معنوی مسلمانان باید برای خدمت به این هدف بسیج شود. در همین روند کشورهای مسلمان باید یک جبهه متحدانه و قوی بسازند که برای تحقق آن راهی ندارند جز اینکه از منافع ملی و سیاسی خاص خود در این موقعیت سرنوشت ساز عبور نمایند.
 

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد