Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدی در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی بانوان روستایی استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: یکی از برنامه‌ها و چشم‌اندازهای هیأت ورزش روستایی عمل به توصیه رهبر انقلاب در تقویت بازی‌های بومی و محلی است چراکه این نوع بازی‌ها از دو حیث پهلوانی و شادابی و نشاط حائز است و این نوع نگاه در تمامی رشته‌های ورزشی بومی و محلی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصفهان تنها استانی است که نهمین سال المپیاد فرهنگی و ورزشی روستایی برگزار می‌کند که امروز شاهد رقابت 21 شهرستان در 6 رشته ورزشی خواهیم بود.

رئیس هیأت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان بیان داشت: این دوره از مسابقات با حضور 230 نفر از بانوان ورزشکار روستایی استان اصفهان به میزبانی شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد تا فلاورجان با توجه به پایه‌گذار ورزش  هندبال کشور و فعالیت در رشته‌های ورزشی دیگر از این حیث نیز به جامعه ورزشی استانی و کشوری معرفی شود.

وی تأکید کرد: با توجه به راه‌اندازی بیش از 150 خانه ورزش روستایی انتظار این است که استقبال از مردم افزایش یابد و ورزش روستاها رونق یابد.

اسدی در پایان با اشاره به اولین جشنواره ورزش ملی روستا و عشایری در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان کرد: تمام تلاش این است که بازی‌های بومی و محلی زنده شود و بر این اساس کتابی جمع‌آوری‌شده است که بازی‌های بومی و محلی معرفی و به پیشرفت این رشته‌های ورزشی کمک شود.

هم‌چنین رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای اولین بار است که شهرستان فلاورجان میزبان این المپیاد است که هفته آینده 9 آذر میزبان آقایان خواهیم بود.

وی افزود: شهرستان فلاورجان نزدیک 60 روستا دارد که لازم است حضور ورزشی نیز در این روستاها تقویت شود چراکه بسیاری از قهرمانان ورزشی در عرصه جهانی و ملی از روستاها بوده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در پایان بیان داشت: هدف اصلی این است که قهرمانان را در امر ورزش سهیم کنیم و با توجه به این‌که پتانسیل بسیار خوبی در عرصه ورزش شهرستان داریم ورزش را گسترش دهیم، از مسؤولان درخواست داریم جهت هرچه بهتر شدن جایگاه ورزش در شهرستان کمک‌حال اداره ورزش و جوانان باشند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری  افتتاحیه نهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی بانوان روستایی استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان