Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:تیم ملی فوتسال بانوان در نخستین بازی دوستانه مقابل ایتالیا پیروز شد.

به گزارش ایسنا، نخستین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان امروز پنج شنبه مقابل ایتالیا برگزار شد و ملی پوشان با سه گل لاجوردی پوشان را شکست دادند.
گل نخست  و گل سوم ایران توسط بازیکنان ایتالیا و گل بخودی زده شد و گل دوم ایران را سارا شیربیگی برای ایران به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازی در نیمه نخست با شروع خوب بازیکنان ایرانی همراه بود و حملات بسیاری را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نیمه دوم نیز ایتالیا نسبت به نیمه نخست هجومی تر بازی کردند و حملات جدی را بر روی دروازه ایران ایجاد کردند اما موفق به ثمر رساندن گل نشدند.
بازی در حضور بیش از ششصد تماشاگر بانوان با شور و هیجان خاصی برگزار شد و تماشاگران علاوه بر تشویق ملی پوشان ایران در آغاز نیمه دوم و ورود   بازیکنان ایتالیا آنها را نیز تشویق کردند.
هدایت تیم ملی فوتسال دختران ایتالیا به عهده روبرتو منیکلی سرمربی اسبق تیم ملی مردان ایتالیا بود.

فاطمه اعتدالی، نسترن مقیمی، مهسا کمالی، نسیمه غلامی، طاهره مهدی پور، سارا شیربیگی، فرشته کریمی، سهیلا ملمولی، فهیمه زارعی، فرشته خسروی، آرزو صدقیانی زاده، لیلا خدابنده لو، فاطمه ارژنگی و نرجس کریمی نسب ملی پوشان ایران بودند و فرزانه توسلی دروازه بان اصلی ایران در بازی نخست حضور نداشت.

دیدار دوم ملی پوشان فردا پنج شنبه ساعت ۱۵ در سالن پیامبر اعظم برگزار خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان نیویورک رد بولز بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 2-6 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو در دقیقه ۳۰ بازی گل اول را دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران این گل خورده در نیمه اول جواب نداد و بازنده به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم به‌صورت کامل تغییر کرد و درخشش مسی به آنها کمک کرد که بتوانند به‌عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاید.

این ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۸ توانست پاس گل بسیار خوبی را برای ماتیاس روخاس ارسال کند تا گل تساوی به ثمر برسد. دو دقیقه بعد این سوارز بود که پاسی را برای او ارسال کرد و مسی توانست تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه ۶۲ هم بار دیگر همکاری مسی و روخاس تکرار شد و گل سوم اینتر میامی وارد دروازه حریف شد. حالا نوبت به درخشش این بازیکن با هم تیمی قدیمی‌اش رسیده بود و مسی با ارسال سه پاس گل در دقایق ۶۸ ،۷۵ و ۸۱ زمینه‌ساز هت‌تریک سوارز شد تا هر دوی آنها شب بسیار درخشانی را سپری و نقش مهمی را در پیروزی تیم‌شان ایفا کرده باشند.

دیگر خبرها

  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس