Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@09:34:08 GMT

شهرک القوریه در دیرالزور آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۱۳۷۲

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یگان های ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی نیروی هوایی روسیه بر شهرک القوریه در جنوب شرق دیرالزور مسلط شدند. در این عملیات شماری از عناصر گروه تروریستی داعش کشته و زخمی شدند.
یگان های ارتش سوریه به تعقیب تروریست های داعش در منطقه ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز یکشنبه ۲۸ آبان شهر البوکمال را از گروه تروریستی تکفیری داعش بازپس گرفتند. این شهر مرزی در مجاورت شهر القائم عراق تنها پایگاه بزرگ داعش در شرق سوریه بود.
عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای تسلط بر بوکمال در چارچوب عملیات 'والفجر۳' و با هدف پاکسازی تمام مناطق شرقی سوریه از گروه تروریستی تکفیری داعش انجام شد.
مرکز عملیات نیروهای همپیمان ارتش سوریه روز شنبه ۲۵ شهریورماه از آغاز عملیات والفجر۳ برای پاکسازی مناطق هم مرز با عراق در جنوب استان دیرالزور تا بوکمال از گروه تروریستی داعش خبر داده بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین