Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های دانشجویی کرمان در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان این استان اعلام کردند: اقدامات لازم جهت تامین تجهیزات پزشکی جنوب استان کرمان صورت گیرد تا دیگر شاهد مرگ کودکان به دلیل کمبود امکانات پزشکی نباشیم. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی کرمان در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان این استان اعلام کردند: اقدامات لازم جهت تامین تجهیزات پزشکی جنوب استان کرمان صورت گیرد تا دیگر شاهد مرگ کودکان به دلیل کمبود امکانات پزشکی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این بیانیه به شرح زیر است:
شما بیایید احکام الهى را اجرا کنید. باید قوانین وضع بشود که حقوق محرومین و فقرا به آن‌ها بازگردانده شود.
این وظیفه شماست.) صحیفه امام، ج. ۱۴ ص. ۳۰۴)
مجمع نمایندگان استان کرمان
با سلام و احترام
همانگونه که مستحضرید حادثه دلخراش و تکراری عقرب گزیدگی، بازهم در جنوب کرمان جان کودک معصومی را گرفته و خانواده‌ای دیگر را به عزای عزیز خود نشاند. در طی دوسال گذشته در نهایت تاسف ده‌ها خبر از مرگ این کودکان به گوش رسید و مسئله درد آور، قربانی گشتن کودکانی بود که یکی پس از دیگری در نهایت گمنامی به کام مرگ رفتند و حتی هیچ رسانه‌ای متوجه این مصیبت دردناک نشد.
نمایندگان منتخب مردم؛ باید گفت: بزرگترین درد ما این است که متاسفانه در طی این دو سال، کم‌ترین خبری از شما نمایندگان این ملت در برابر این فجایع به گوش نرسیده و هیچگونه اقدامی از جانب حضرات عالی جهت بهبود وضعیت این مناطق صورت نگرفته است تا بعد از گذشت مدتی باز هم خبر ناگوار مرگ این کودکان جنوب استان به گوش برسد.
متاسفانه باید پیاپی یادآوری کرد که مردم جنوب کرمان از حداقل امکانات بهداشتی و پزشکی نیز در مناطق خود برخوردار نیستند که این امر مشخصا انگشت اتهام را به سمت نمایندگان این مردم در مجلس می برد که دقیقا در قبال این مسائل چه اقدامی انجام داده اند؟
خطاب به شما نمایندگان محترم استان کرمان!
ما تشکل‌های دانشجویی به طور قاطعانه و به جد این مطالبه را داریم که هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت تامین تجهیزات پزشکی جنوب استان کرمان با برنامه ریزی به جا و شایسته و همت و پشتکار فراوان شما صورت گیرد تا دیگر شاهد مرگ این سرمایه‌های ملت به دلیل کمبود امکانات پزشکی نباشیم.
لازم به ذکر است که ما در پشتیبانی از مردم شریف جنوب استان، منتظر پاسخ و اقدامات انقلابی شما خواهیم بود و دیگر خبر مرگ کودکان جنوب، بر اثر نبود امکانات پزشکی را تحمل نخواهیم کرد.
باشد که هیچ یک از ما و شما در پیشگاه خداوند شرمنده نباشیم
و من الله توفیقکم
تشکل مجمع دانش جویان عدالت خواه دانشگاه شهید باهنر کرمانتشکل مجمع دانش جویان عدالت خواه دانشگاه فرهنگیان کرمانتشکل مجمع دانش جویان عدالت خواه دانشگاه ولیعصر رفسنجانبسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمانبسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانبسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانبسیج دانشجویی دانشگاه شهید دادبین کرمانبسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجانبسیج دانشجویی دانشگاه جیرفتدفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مجتمع‌های آموزش عالی شهرستان سیرجانتشکل اسلامی تدبیر و امید دانشگاه شهید باهنر کرمانتشکل امام حسن مجتبی (ع) دانشگاه شهید باهنر کرمانتشکل مجمع اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمانتشکل انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمانتشکل انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان کرمانتشکل انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانتشکل انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجانتشکل انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجانتشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجانتشکل جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمانتشکل جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانتشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانتشکل جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجانتشکل جامعه اسلامی دانشگاه شهر جیرفتموسسه صلح زیبا (نماینده‌ی سازمان حقوق بشر در کرمان)کانون خط امام دانشگاه شهید باهنر کرمان

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر

مردم روستای کالدشت بالا از توابع شهرستان دماوند استان تهران مدتهاست از کمبود امکانات رفاهی رنجیده خاطر هستند. جوی آب در این منطقه لایروبی و پاکسازی انجام نمی‌شود و اینکه برخی از مناطق این روستا فاقد جوی آب است همچنین روکش آسفالت فرسوده‌ای دارد. این مشکلات موجب گشت تا اهالی علت را جویا شوند و در پاسخ نبود بودجه کافی دریافت کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر