Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران یکم آذرماه 96 در دومین روز از جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان مازندران سه نمایش در بخش صحنه ای و سه نمایش در بخش بچه های محل مجموعا شش نمایش به اجرا در آمد.در این جشنواره که داوری آن را آقایان کوروش زارعی، نصراله قادری  و سلمان خطی به عهده داشتند  ساعت 10 صبح نمایش سوفیای من به نویسندگی نصراله قادری و کارگردانی هوشنگ امیدی نژاد در بخش صحنه ای از شهرستان رامسر در سالن سلمان هراتی  مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد ساری  به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای دوم این روز نمایش داعش به نویسندگی کاوه مهدی پور و کارگردانی محمد هانی خیراله پور از بابل در بخش بچههای محله راس ساعت 11 به مدت 30 دقیقه در محوطه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری  به اجرا درآمد و اجرای سوم این روز در بخش صحنه ای نمایش زنگار نوشته مهدی پور رضاییان و کارگردانی محمد جواد رحمانی از ساری  بود که راس ساعت 15 در سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران به روی صحنه رفت.در اجرای چهارم این روز تماشاگران حاضر در جشنواره  شاهد اجرای نمایش گزارش یک تابوت در بخش بچه های محله به نویسندگی مهدی صالح یار و کارگردانی مهدی نصراله زاده  از شهرستان نور در محوطه اداره فرهنگ وارشاد شهرستان ساری بودندو در پنجمین اجرای این روز، نمایش صحنه ای مشتی پلوری به نویسندگی و کارگردانی سعید شفیعیان از شهرستان آمل در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری به روی صحنه رفت.در اجرای پایانی، که ششمین اجرا در این روز بود نمایش قناسه به کارگردانی و نویسندگی سجاد بحری از تنکابن بود که در بخش صحنه ای در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری  مازندران به روی صحنه رفت.لازم به ذکر است، جشنواره تئاتر بسیج مازندران دوم آذر ماه با اجرای دو نمایش در بخش بچه های محله و بخش صحنه ای از ساعت 9.30 الی 11.30 به کار خود پایان خواهد داد و مراسم اختتامیه این جشنواره راس ساعت 15 در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری با اعلام نتایج گروه های برتر برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت