Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیجی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: بسیج پاسدار همه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و نباید این ارزش الهی در قالب یک سازمان و یا در زمان خاصی گنجانده شود بلکه باید در ایام سال به صورت ویژه‌ای به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمدل با تاکید بر اینکه پیروی از دین مبین اسلام در عرصه‌های مختلف باید الگوی جامعه ورزشی باشد، ادامه داد: منش پهلوانی و روحیه بسیجی می‌تواند ورزشکاران ایران اسلامی را به بالاترین جایگاه‌های جهانی برساند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود ورزشکاران بسیجی ایران اسلامی خود را با توانمندی بالا در سطح بالای ورزش قرار داده تا بتوانند پرچم کشور عزیزمان را در عرصه‌های بین‌الملل به اهتزاز درآورند، بیان کرد: حضور فعال بسیج در کنار ورزشکاران می‌تواند فتنه‌های دشمنان را بکاهد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: حضور فعال بسیج ورزشکاران در جامعه ورزشکاران می‌تواند هجمه‌های فرهنگی بر علیه جامعه جوان خنثی کرده بلکه موجب شکوفایی و سرزندگی جوانان این مرز و بوم شود.

خرمدل با تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان تربیت بدنی سپاه استان بوشهر، افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر و همکاری جامعه ورزشی و بسیج موجبات رشد و توسعه هر دو نهاد را فراهم آورد.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: این مسابقات با حضور ۸ تیم از نواحی مقاومت دشتستان، دشتی، بوشهر الف، بوشهر ب، گناوه، دیر، تنگستان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بوشهر ۵ داور از هیئت‌های ورزشی رزمی‌کاران برگزار می‌شود.

سرهنگ عبدالرضا ملاکی خاطرنشان کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات به مرحله کشوری که نهم دی‌ماه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

در این مسابقات نواحی مقاومت دشتستان، بوشهر ب و بوشهر الف به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/پ

همایش اقتدار رزمی کاران بسیج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی