Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی با حضورمراجع تقلید و علما در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی شامگاه پنج شنبه با حضور مراجع و علما در مسجد اعظم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سبحانی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله نوری همدانی، آیت الله علوی گرگانی، آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری،آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله میر محمدی عضو مجلس خبرگان رهبری،آیت الله امینی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله غرویان عضو جامعه المصطفی العالمیه و اساتید و روحانیون و اقشار و مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام فاضل کدکنی در این مراسم اظهار داشت: آیت الله موسوی اردبیلی در هر منصبی فعالیت کرد به خوبی از عهده آن برآمد که باید خدمات و کتب ایشان ادامه پیدا کند و جامعه از آثار این عالم دینی بهره مند شود.

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی مرجع تقلید شیعیان آذرماه 95 درسن 91 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و در جوار حرم حضرت معصومه(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران

به گزارش جماران، این مراسم روز پنجشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1403 در حسینیه شماره 2 جماران واقع در نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان سوده از ساعت 16 لغایت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند