Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب قزلسفلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: حریق در سه نقطه گالیکش و 2منطقه رامیان و گرگان هنوز خاموش نشده است.
به گفته وی؛ از روز گذشته حدود 21 نقطه از عرصه های منابع طبیعی استان واقع در شهرستان های گرگان، آزادشهر، گالیکش، مینودشت، رامیان و کلاله دچار آتش سوزی شده بود که 16 مورد تاکنون مهار و خاموش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیشتر آتش سوزی های باقی مانده در مناطق سخت گذر و کوهستانی واقع است، گفت: برای مهار آتش در ارتفاعات سخت گذر شرق گلستان به ویژه ترجنلی، خوجه صالح و خسروآباد عرب کلو واقع در تنگراه شهرستان گالیکش درخواست اعزام نیرو شده که در حال انجام است.
به گفته وی؛ همچنین در دو نوبت برای مهار آتش در منطقه کوهستانی و سخت گذر جعفر آباد گرگان اقدام به جابجایی نیرو با چرخبال شده است.
قزلسفلو افزود: اکنون کار مهار آتش درعرصه های جنگلی گالیکش با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و بخشدار و نیروهای مردمی، بسیج ، محیط زیست و منابع طبیعی در حال انجام می باشد.
وی؛ علت ادامه آتش سوزی در عرصه های جنگلی را وزش باد اعلام کرد و گفت: آتش در این مناطق با حضور به موقع نیروها در منطقه یک نوبت مهار شد ولی با وزش باد از صبح چهارشنبه، دوبار شعله ور شده است.
استان گلستان واقع در شمال کشور دارای 452 هزار هکتار عرصه جنگلی است و هر چند وقت یکبار شاهد آتش سوزی در این عرصه ها به خاطر سهل انگاری افراد هنگام حضور در این مناطق و گسترش آن به دلیل وزش باد و گرمای هوا هستیم.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس امور اراضی شهرستان گرگان گفت: دستور قضایی اجرای قطعی احکام قلع وقمع و تبصره ۲۰ ماده ۱۰۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در منطقه توسکستان گرگان اجرا شد.

روح الله محمدی افزود:با تخریب این ساختمان‌ها ۵ هکتار زمین آزادسازی شد.

سال گذشته حدود ۴۰۰ پرونده قضایی برای تصرف و تغییر کاربری زمین بدون مجوز تشکیل شد که ۳۰۰ حکم آن اجرایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج