Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@15:54:55 GMT

ویزای کیانوش رستمی صادر شده است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۴۹۱۹

خرداد:رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: ویزای کیانوش رستمی صادر شده و نام او در لیست نهایی هم وجود دارد.
به گزارش خرداد،علی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا در باره اینکه در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی وزنه برداری عنوان شد ویزای کیانوش رستمی صادر نشده است، بیان کرد: ویزای تمام وزنه برداران ایران صادر شده است و ما حتی به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم ویزای تمام وزنه برداران ایران صادر شده  و لیست نهایی نفرات و رکوردهایشان را هم برایشان فرستادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از آنها خواستیم چون به کنگره فنی نمی رسیم، به نمایندگی از ایران کارهای لازم را انجام دهند که آنها نیز موافقت و حتی  اعلام کردند انگلیس هم در کنگره فنی نیست و کارهای آن را هم خود کمیته برگزاری انجام می دهد. ما حتی به آتیلا آدامفی مدیرکل  و تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی هم ایمیل زدیم.
مرادی در پاسخ به این پرسش که اسم رستمی در لیست نهایی تیم ملی ایران  وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: بله. ویزای رستمی صادر شده  و نامش در لیست نهایی وجود دارد. اکنون هم سریعا این مسئله را پیگیری  کردیم  تا خبر را اصلاح کنند.مسئول روابط بین الملل فدراسیون با کمیته برگزاری صحبت کرد و اعلام کردند که روابط عمومی فدراسیون جهانی با آنها هماهنگ نیست و دسترسی به او ندارند که خبر را اصلاح کند.

وی ادامه داد: خودم نیز بلافاصله  با تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی تماس گرفتم و قرار شد مجددا نامه ای که در آن اعلام کردیم ویزای تمام وزنه برداران صادر شده و لیست نهایی نفرات را هم مشخص کردیم برایش بفرستم و در نهایت به روابط عمومی فدراسیون جهانی اعلام کنند تا خبر را اصلاح کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد ویزای تمام وزنه برداران ایران برای سفر به آمریکا و حضور در مسابقات جهانی صادر شده است اما فدراسیون جهانی وزنه برداری در یک ادعای عجیب عنوان کرد ویزای کیانوش رستمی صادر نشده است.

فدراسیون جهانی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد رستمی نتوانسته ویزا بگیرد و تلاش فدراسیون جهانی و فدراسیون آمریکا برای حل این مشکل ناموفق بوده است از این رو نامش را از لیست اولیه حذف کرده است. برچسب ها: کیانوش رستمی ، فدراسیون وزنه برداری ، علی مرادی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام به گام تا ویزای توریستی کانادا

آفتاب‌‌نیوز :

اگر رویای سفر به کانادا را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه این متن، با تمامی مراحل، جزئیات و نکات مربوط به ویزای توریستی کانادا آشنا می‌شوید. با طی کردن مراحل به صورت درست و کامل، به رویای خود نزدیک‌تر شده و شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهید داشت. ویزای گردشگری کانادا انواع مختلفی از جمله سینگل، مولتیپل و سوپرویزا دارد که با توجه به هدف خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مراحل اخذ هریک از این ویزا‌ها تقریبا یکسان است و تنها در برخی از جزئیات، تفاوت دارد. بهتر است پیش از شروع پروسه خود با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت کرده و ضمن اطلاع از جزئیات و اطلاعات به روز، روند کار را به درستی پیش ببرید.

آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا

قوانین و شرایط اخذ ویزا همواره درحال تغییر است. کشور‌های مختلف، با هدف جلوگیری از ورود مهاجرین غیرقانونی و همچنین ایجاد شرایط بهتر در جذب مسافر و ...، مدام درحال بروزرسانی قوانین هستند. بسیاری از متقاضیان به دلیل عدم اطلاع از شرایط روز، مراحل را اشتباه طی کرده و درخواست آن‌ها برای اخذ ویزا ریجکت می‌شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، ضروری است که از آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا و تغییرات ایجاد شده، آگاهی داشته باشید.

مراحل اخذ ویزا توریستی کانادا

برای دریافت هریک از انواع ویزای توریستی کانادا باید مراحل مشخصی را طی کنید. اگر هریک از این مراحل به درستی طی شوند، شانس خوبی برای دریافت ویزا خواهید داشت و احتمال ریجکت شدن شما کاهش پیدا خواهد کرد. این مراحل عبارتند از:

دریافت مشاوره تخصصی

در گام اول، باید از کارشناسان مجرب حوزه ویزا، مشاوره تخصصی بگیرید تا بر اساس شرایط و هدف خود، مناسب‌ترین نوع ویزا را انتخاب نمایید. متاسفانه بسیاری از افراد تنها به دلیل انتخاب اشتباه نوع ویزا ریجکت می‎شوند. 

آماده‌سازی مدارک

در مرحله دوم، باید مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا را آماده کنید. دقت کنید که مدارک باید کامل، درست و کاملا اصل باشند؛ ارائه مدارک جعلی یا ناقص موجب ریجکتی شده و بعضا پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

پرداخت هزینه‌ها

در ادامه باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید. بهتر است برای هریک از پرداختی‌های خود رسید داشته و آن را تا پایان پروسه نگه دارید.

آپلود کردن مدارک

یکی از مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا مربوط به آپلود کردن مدارک است. در این مرحله مدارک شما در وب‌سایت سفارت کانادا آپلود شده و به شما وقتی داده می‌شود که به صورت حضوری به یکی از کارگزاری‌های این سفارت در کشور‌های همسایه (ترکیه، امارات و ...) مراجعه کنید.

انگشت‌نگاری

برای انجام انگشت‌نگاری یا بایومتریک کانادا باید به کارگزاری سفارت کانادا در یکی از کشور‌های ثانویه مراجعه کنید. (سفارت کانادا در کشور ما فعالیت ندارد)

بررسی مدارک

پس از انگشت‌نگاری باید مدت زمانی (معمولا بیشتر از یک ماه) منتظر بررسی پرونده و صدور نتیجه بمانید.

صدور پاسخ

در نهایت پس از پایان پروسه بررسی مدارک توسط مقامات سفارت، پاسخ درخواست شما مبنی بر صدور ویزای توریستی کانادا یا ریجکت شدن صادر می‌گردد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا

حالا که با مراحل اخذ ویزا توریستی کانادا آشنا شدید، لازم است که مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا را نیز بشناسید. مهم‌‎ترین مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا عبارتند از:

پاسپورت (دارای عکس و حداقل ۶ ماه اعتبار) برخورداری از وضعیت سلامتی مناسب (افراد دارای بیماری‌های خاص، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند) عدم ممنوع‌الخروج بودن متقاضی در شنگن عدم وجود سوء پیشینه یا سابقه محکومیت بین المللی (و یا داخل کشور) برخورداری از سابقه سفر مناسب قانع‌کننده بودن هدف سفر و ارائه برنامه دقیق اقامت اثبات بازگشت متقاضی به کشور خود (با استفاده از مدارک شغلی، وابستگی عاطفی و برخورداری از اموال) اثبات برخورداری از تمکن مالی مورد نیاز دعوتنامه معتبر و قوی تمکن مالی گردش حساب ۶ ماهه یک قطعه عکس ۵ در ۴.۵ رنگی ترجمه شناسنامه سند ازدواج (در صورت همراهی همسر) فرم تکمیل شده اطلاعات فردی و خانوادگی ترجمه مدارک مالی و شغلی (گواهی اشتغال به کار، بیمه و …) برنامه اقامت و شرح سفر بلیط رفت و برگشت اسناد ملکی (ساختمان، زمین یا باغ، سند اتومبیل یا حتی اجاره نامه ملک) میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا

تمکن مالی یکی از مهم‌ترین مدارکی است که باید برای ویزای توریستی کانادا ارائه دهید. این مدرک نشان می‌دهد که شما از توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه‌های سفر و اقامت خود در این کشور برخوردار هستید. مبلغ تمکن مالی به دلار کانادا اعلام شده و شما باید معادل ریالی آن را در حساب خود داشته باشید. سپس گواهی آن را از بانک دریافت کرده و در کنار مدارک دیگر ارائه می‌دهید. دقت کنید در زمان نگارش این مطلب، مبلغ تمکن مالی حدود ۱۳۰۰۰ دلار است. دقت کنید که تمکن مالی تنها پول نقد موجود در حساب شماست و به هیچ عنوان نمی‌توان موارد دیگری همچون سند ملک و ... را به این منظور ارائه داد.

ویزای توریستی کانادا چقدر طول می‌کشد؟

بعد از اینکه مصاحبه سفارت را انجام داده و مدارک را تحویل دادید، باید منتظر بمانید تا جواب درخواست شما صادر شود. پاسخ این سوال که ویزای توریستی کانادا چقدر طول می‌کشد، به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر حجم پرونده‌ها زیاد باشد، رسیدگی به آن‌ها زمان‌بر بوده و پروسه طولانی‌تر خواهد شد. به طور کلی نمی‌توان مدت انتظار قطعی و ثابتی را برای صدور پاسخ ویزای کانادا اعلام کرد. بهتر است دست‌کم دو ماه را مدنظر داشته باشید و برنامه‌ریزی سفرتان را بر این مبنا انجام دهید.

مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا بعد از انگشت نگاری

بعد از اینکه پروسه انگشت‌نگاری را پشت سر گذاشتید، مدتی طول می‌کشد تا به پرونده شما رسیدگی شده و جواب نهایی ویزای توریستی کانادا صادر گردد. مدت زمان صدور ویزای گردشگری کانادا بعد از انگشت نگاری هم متغیر بوده و به عوامل مختلفی از جمله حجم پرونده‌ها، شرایط سفارت و ... بستگی دارد. بهتر است در این مدت صبور بوده و از تماس مداوم با سفارت و اقداماتی از این دست خودداری نمایید.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران