Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول نخست‌وزیر کویت در دیدار با پادشاه سعودی، نامه امیر این کشور را تقدیم وی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «روسیا الیوم»، «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی، روز پنجشنبه با «شیخ صباح خالد الحمد الصباح» معاون اول نخست‌وزیر و وزیر خارجه کویت دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد، وزیر خارجه کویت در جریان این دیدار در کاخ «الیمامه»، نامه «صباح الشیخ صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کشورش را به ملک سلمان تحویل داد.جزئیات و محتوای این نامه فاش نشده است.

سفر وزیر خارجه کویت به ریاض دو روز پس از استقبال امیر کویت از برادر «شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر قطر، صورت می‌گیرد.

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) پیشتر گزارش داده بود که «جاسم بن‌حمد آل‌ثانی» نماینده شخصی امیر قطر پیامی شفاهی از وی به شیخ صباح منتقل کرده است.

گفتنی است امیر کویت در تلاش برای حل در روابط شورای همکاری خلیج‌فارس، به ایفای نقش میانجیگرانه میان قطر از یک‌سو و عربستان سعودی، بحرین، مصر و امارات از سوی دیگر اقدام می‌کند.

در همین راستا، «احمد الجارالله» سردبیر روزنامه «السیاسه» کویت و از اعضای هیات اعزامی کویت به ریاض تأکید کرده است که نشست شورای همکاری خلیج‌فارس اوایل دسامبر آینده در کویت برگزار خواهد شد و این امر، نشان از گشایش قریب‌الوقوع در بحران خلیج‌فارس است.

الجارالله در گفت‌وگوی اختصاصی با تلویزیون «دویچه‌وله» آلمان، اعلام کرد که نشست شورای همکاری خلیج‌فارس در دسامبر آینده برگزار خواهد و تمامی اعضا از جمله قطر در آن حضور خواهند داشت.

این در حالی‌ست که پیشتر گمانه‌زنی‌ها حاکی از لغو نهایی نشست شورای همکاری در کویت در سایه بروز بحران چهار کشور عربی با قطر، بود.

انتهای پیام/

R1016196/P36447/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد