Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:26:34 GMT

شوت تماشایی قدوس برای صعود اروپایی استرشوندز

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۶۲۹۰

شوت تماشایی قدوس برای صعود اروپایی استرشوندز

رکنا: ملی‌پوش ایرانی استرشوندز سوئد بیشترین نقش را در پیروزی تیمش مقابل زوریا اوکراین داشت تا به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کنند.

بازی‌های هفته پنجم لیگ اروپا امشب پیگیری شد که در یکی از آنها در گروه J تیم استرشوندز سوئد با بهره‌مندی از سامان قدوس در خط حمله از ساعت ۲۱:۳۰ میزبان زوریا لوهانسک اوکراین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استرشوندز که در دو بازی اخیر لیگ اروپا یک تساوی و یک باخت مقابل اتلتیک بیلبائو اسپانیا داشت، امشب به دنبال پایان ناکامی در این رقابت‌ها و کسب پیروزی بود تا بتواند شرایط بهتری در این گروه داشته باشد و به همین دلیل با سه مهاجم به مصاف زوریا رفت.
در دقیقه ۴۰ سامان قدوس از پشت محوطه جریمه با تعویض منطقه بازی به سمت راست زمین، کورتوریس ادواردز را صاحب توپ کرد که سانتر کوتاه او را الحاجی گرو از مقابل محوطه ۶ قدم تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم به اتمام برسد.
قدوس که در پیروزی ۲ بر صفر دور رفت مقابل زوریا لوهانسک یک گل زده بود، امشب هم با حمل توپ و شوت تماشایی و دقیق که به گوشه سمت راست دروازه رفت دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا بتوانند نتیجه دیدار رفت را تکرار کنند.
ملی‌پوش ایرانی استرشوندز که به تازگی جایزه بهترین مهاجم لیگ آلسونسکان سوئد را دریافت کرده بود، با تاثیرگذاری روی گل اول و زدن گل دوم برابر زوریا لوهانسک به‌عنوان برترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.
یاران قدوس با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با زوریا لوهانسک، تیم سوم جدول گروه J در فاصله یک مسابقه تا پایان دور گروهی لیگ اروپا صعودشان به مرحله حذفی را قطعی کردند و همچنین با اختلاف دو امتیازی نسبت به اتلتیک بیلبائو اسپانیا در صدر جدول قرار گرفتند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی  را پس از سه بازی غیبت به دلیل مصدومیت در ترکیب و خط دفاعی داشت، در ورزشگاه روجینی مقابل تیم رده پنجمی پوسوشه قرار گرفت.

یاران غلامی که در تلاش برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا بودند، در دیدار مقابل پوسوشه توانستند با نمایش هجومی و عملکرد موفق در خط دفاعی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال ولژ موستار با جبران شکست هفته گذشته، موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر با دو گل تماشایی برابر پوسوشه شد تا ۵۲ امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، به پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسید.

عارف غلامی، مدافع ایرانی ولژ موستار که پس از سه مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت دوباره به میادین بازگشته و برابر پوسوشه در ترکیب قرار گرفته بود، حضور کامل در زمین داشت و عملکرد خوبی در خط دفاعی ارائه کرد.

مدافع ایرانی ولژ موستار در دقایق ابتدایی بازی نزدیک بود یک پنالتی بگیرد که داور شوت عارف و برخورد توپ به دست بازیکن پوسوشه را خطای هند تشخیص نداد.

دیگر خبرها