Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان که از صبح امروز در شهر بیدگوشچ لهستان آغاز شده امشب با شناخت نفرات برتر به پایان می رسد.

بنا براین گزارش امین کاویانی‌نژاد و امیرمیرزا زاده در اوزان 66 و 130 کیلوگرم به دیدار رده بندی رسیدند و میثم دلخانی و مهدی ابراهیمی نیز در وزن های 59 و 80 با شکست مقابل رقبا از دور رقابت ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات، به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک لوییز اورتا سانچز از کوبا را شکست داد. وی در دور بعد مقابل ماسوتو کاوانا از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد اما با تنوجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، دلخانی به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه 2 بر صفر کریستوفر کرامر از آلمان را شکست داد وی در دیدار بعد مقابل آگوستین اسپاسوف از بلغارستان با نتیجه 15 بر 7 مغلوب و حذف شد.

در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مانیش از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل بک کونوربایف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. کاویانی نژاد در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی شوگو تاکاهاشی از ژاپن را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آلن میرزویان از روسیه با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. کاویانی در این دیدار با آبیلایخان آمزیف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد اما با توجه به حضور این حریف ترک در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. ابراهیمی در این گروه مقابل استانیسلاو شافارنکا از بلاروس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزا زاده در دور اول مقابل سینگ مهارس از هند با نتیجه 10 بر یک به برتری رسید وی در دور دوم مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرزازاده در این مرحله مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی است.

انتهای پیام/


کاویانی نژاد و میرزازاده به دیدار رده بندی مسابقات کشتی فرنگی امید های جهان رسیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی