Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@06:19:33 GMT

سخنان جهانگیری در بدو ورود به بولیوی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۶۳۴۶

معاون اول رئیس جمهوری گفت: ایران به عنوان کشوری که دارای بزرگترین ذخایر گاز طبیعی در جهان است، نقش فعالی در مجمع کشورهای صادرکننده گاز و ایجاد هماهنگی در جهت توسعه و ارتقاء گاز در سبد انرژی جهان ایفا می کند. ناطقان: اسحاق جهانگیری معاون اپل رئیس جمهوری در جریان سفر به بولیوی، پس از ورود به فرودگاه سانتاکروز، در‌ جمع خبرنگاران، هدف از سفر خود به این کشور‌ را پاسخ به دعوت رییس جمهور بولیوی و شرکت در چهارمین نشست سران کشورهای صادرکننده گاز عنوانو ماطر نشان کرد: در این نشست، دیدگاهها و مواضع جمهوری اسلامی ایران‌ را ‌درباره انرژی و گاز طبیعی مطرح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول‌ رئیس جمهوری ادامه داد: در‌حاشیه این اجلاس، چنانچه فرصتی فراهم شود، دیدارهایی نیز با مقامات کشور‌ بولیوی و‌ مقامات شرکت کننده در اجلاس خواهم داشت و در خصوص مسائل جهانی و مسائل منطقه خاورمیانه گفتگو خواهیم کرد.

جهانگیری انرژی را از مهمترین پیش نیازهای توسعه کشورها برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه کشورهای تولید کننده و صادرکننده گاز، با پیش بینی نسبت به آینده وضعیت انرژی، ۱۷ سال پیش تصمیم به ایجاد مجمع کشورهای صادرکننده گاز گرفتند و‌ امروز این مجمع به نهادی تاثیرگذار در حوزه انرژی در عرصه بین الملل تبدیل شده است.

وی همچنین آمریکای لاتین را منطقه ای پراهمیت دانست و گفت: توسعه و ‌گسترش همکاری با کشورهای آمریکای لاتین از جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.


منبع: ایسنا برچسب ها: جهانگیری ، بولیوی ، بدو ورود

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • این باتری چینی با آب کار می‌کند
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟