Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سایت خبری کمیته امداد، پرویز فتاح در سومین سفر خود به استان هرمزگان با تشکر از مردم بشاگرد بابت کمک به مردم زلزله زده غرب کشور گفت: این مشارکت بسیار با ارزش است بر همین اساس در گزارشی به مقام معظم رهبری این روحیه ایثارگرانه اعلام  خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان نظام به مناطق محروم افزود: محرومان ولی نعمتان نظام هستند و هر زمان اتفاقی برای کشور می‌افتد و نیاز به فداکاری است، بیشتر محرومان جامعه هستند که کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح با گرامیداشت یاد مرحوم والی گفت: براداران والی ذخایر نظام و انقلاب هستند و نامشان فضیلت است به طوری که هر ساله در همایش والی مهر، نشان والی مهر به حامیان کمیته امداد اهدا می شود.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ کار در منطقه بشاگرد گفت: بشاگرد را باید بشاگردی ها بسازند و البته وقتی در منطقه ای محرومیت بیشتر است؛ یعنی باید جهادی عمل شود. همچنین باید مدیریت کمیته امداد در بشاگرد تقویت شود.

فتاح با تاکید بر اینکه همه سازمان‌ها در استان هرمزگان باید برای محرومیت‌زدایی بشاگرد تلاش کنند، گفت: از زمانی که این شهر به طور مستقیم تحت حمایت دفتر مرکزی کمیته امداد قرار گرفت مسئولان استانی از آن غفلت کردند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه برای محرومیت زدایی از بشاگرد از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد، گفت: اگرچه برای این شهر اقدامات زیادی انجام شده است اما کافی نیست و هنوز وضعیت آن به سطح آرمانی نرسیده است.

وی بشاگرد را نماد نظام اسلامی دانست و ابراز امیدوار کرد: در آینده شاهد رشد افراد نخبه، متخصص، دانشمند و عالم از این منطقه خواهیم بود.

فتاح با بیان اینکه از وضعیت کنونی بشاگرد راضی نیستم، گفت: برای رساندن این شهر به قله آرمانی همه تلاش خود را به کار خواهیم بست. من خادم بشاگرد هستم و به این خادمی افتخار می کنم.

به گزارش در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محسن مومنی به سمت مدیر کل کمیته امداد بشاگرد منصوب و از خدمات برادران والی تقدیر شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت