Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان، با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ دینی جامعه، بیان کرد: تقویت فرهنگ اقامه نماز جماعت اول وقت نیازمند برنامه ریزی جدی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، شهناز حمزه لویی، مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان، امروز(1 آذر) در همایش تجلیل از ائمه جماعت دستگاه های عضوشورای هماهنگی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: گسترش فرهنگ دینی و فرهنگ اقامه نماز اول وقت در جامعه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت عمومی در جهت نهادینه سازی فرهنگ دینی، افزود: مشارکت دستگاه های دینی و فرهنگی و توجه به تمهیدات مناسب برای توسعه فرهنگ نماز در دستگاههای اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حمزه لویی، در ادامه با اشاره به فضای محدود برخی ادارات وو دستگاه های اجرایی برای اقامه نماز، بیان کرد: افزایش فضای معنوی نماز در ادارت و نهادها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان،  تقویت فرهنگ نماز جماعت را بستر هدایت انسان ها و کاهش آسیب های اجتماعی دانست واظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاههای اجرایی انجام شده است.

 

وی در ادامه به ضرورت توجه به تقویت معیشت روحانیون اشاره کرد و بیان کرد: تقویت معیشت روحانیون می تواند بستری برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه باشد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان، با بیان اینکه باید در حوزه مادیات به معیشت روحانیون کمک شود، ادامه داد: با توجه به حقوق دریافتی پائین جامعه روحانیت حمایت از این قشر بستر کاهش دغدغه های آنان و تقویت فرهنگ دینی در جمعه می شود.

 

حمزه‌لویی، در ادامه روحانیون را از سرمایه های معنوی کشور دانست و افزود: روحانیون در صف نخست مقابله با توطئه های فرهنگ دینی و اشاعه فرهنگ ناب دینی قرار دارند.

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه