Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مهریز در این نشست بر همکاری همه دستگاههای اجرایی در زمینه از بین بردن آنفولانزای پرندگان تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهریزدر جلسه شورای سلامت شهرستان مهریز گفت: ما باید دانش و آگاهی مردم را نسبت به مسائل بهداشت شبکه بهداشت مهریز با بیان برخی مشکلات فیزیکی و بهداشت روان  وآموزش های بیماری ها افزایش دهیم تا خود مردم نیز به عنوان بازویی برای معاونت بهداشتی در پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها و نیز پیشگیری از مشکلات بهداشتی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهدی حسینی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شهرستان مهریز قطب پرورش طیور دز استان می باشد کمیته ویژه جهت کنترل و مقابله با ویروس آنفلوآنزا باید تشکیل  شود چون هر موضوع و پدیده ایکه سلامت و امنیت روانی شهروندان را تهدید کند ، خط قرمز ماست .وتیم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهریز در مواجه با شرایط اضطراری و بحرانی اعلام آماگی را دارد فرماندار مهریز در ادامه افزود: تدابیر و تمهیدات لازم به منظور مقابله با این بیماری ها در این جلسه اتخاذ و تمامی دستگاه های عضو کارگروه موظفند با دامپزشکی و شبکه بهداشت در این زمینه همکاری کنند . رستگاری افزود:بحث بهداشت فقط به دانشکده علوم پزشکی و معاونت بهداشتی مربوط نمی شود بلکه تمام ادارات باید در این امر مهم دخیل باشند. وی تاکید کرد : همه دستگاه ها در حوزه کاری خودشان بصورت مجزا در این مهم تلاش و توجه ویژه داشته باشند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد

سازمان بهداشت جهانی از مستند کردن ۴۴۳ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی طی پیامی در ایکس(توئیتر سابق) اعلام کرد که ۴۴۳ حمله رژیم اشغالگر به تاسیسات بهداشتی و کارکنان حوزه بهداشت را از زمان شروع جنگ غزه، مستند و ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی، همچنین از کشته شدن ۷۲۳ نفر و زخمی شدن ۹۲۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی خبر داد.

براساس این گزارش، در نتیجه حملات رژیم اشغالگر به غزه، ۱۰۱ مرکز درمانی و ۱۰۶ آمبولانس از بین رفته اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ابعاد خسارت های وارده به برخی از تاسیسات بهداشتی و درمانی غزه مثل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس، هنوز کاملا برای این سازمان روشن نیست.

ارتش رژیم اشغالگر در ماه فوریه، بیمارستان ناصر را محاصره و به آن حمله کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان و ویرانی بخش هایی از این مرکز درمانی شد.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حداقل ۳۰۰ کودک و بیمار کشته شده در حمله صهیونیست ها، در گورهای دسته جمعی کنده شده توسط امدادگران، در بیمارستان ناصر دفن شده اند.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز