Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حساسترین بازی هفته سیزدهم لیگ ایران روز شنبه تیم پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه شهر جم به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

دیدار روز شنبه در شهر جم یکی از حساس ترین بازی‌های نیم فصل اول خواهد بود چون که دو تیم رده اول و دوم جدول رده‌بندی مقابل هم قرار خواهند گرفت. تیم پرسپولیس در شرایطی این بازی را برگزار خواهد کرد که در هفته دوازدهم نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل پدیده کسب کند و با یک امتیاز اختلاف در رده دوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌پوشان بعد از چند هفته پیروزی و کسب نتایج خوب این تساوی را به دست آوردند و حالا در یک بازی سخت مقابل تیم خوب پارس جنوبی باید قرار بگیرند. پدیده این فصل لیگ برتر نیز در بازی هفته گذشته خود در زمین فولاد تن به شکست داد تا اختلاف این تیم با پرسپولیس بیشتر از یک امتیاز نشود. حالا شاگردان مهدی تارتار باید در زمین خود برای اینکه همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشند بازی سختی را با قهرمان فصل پیش لیگ برتر انجام دهند.

پرسپولیس در این بازی شجاع خلیل‌زاده که در بازی قبل به خاطر محرومیت حضور نداشت را در اختیار دارد و تقریبا ترکیب اصلی پرسپولیس در مقابل پارس جنوبی حاضر خواهند بود. فرشاد احمدزاده نیز بعد از چند هفته که به دلیل عمل جراحی از میادین دور بود در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و می‌تواند با نظر برانکو روز شنبه بازی کند. خط دفاعی پرسپولیس روز شنبه مقابل مهاجمان خوب پارس جنوبی کار سختی را در پیش دارد و بازگشت خلیل‌زاده در کنار سیدجلال حسینی می‌تواند بهترین خبر برای برانکو باشد. سرخ‌پوشان اگر بتوانند در این بازی به برتری دست پیدا کنند کار راحتی را در ادامه خواهند داشت و به نظر می‌رسد قهرمانی نیم فصل پرسپولیس در گروی پیروزی مقابل پارس جنوبی جم خواهد بود. در طرف مقابل تیم جنوبی نیز نمی‌خواهد از این فرصت که در زمین خودش به مصاف شاگردان برانکو می‌رود بی بهره بماند و قطعا تماشاگران پرشور این تیم حمایت لازم را روز شنبه از پدیده این فصل به عمل خواهند آورد.

نکته جالب این بازی تقابل مهدی تارتار مقابل تیم سابق خودش است و انگیزه‌های این سرمربی جوان مقابل پرسپولیس دوچندان است. همچنین حضور محسن فروزان دروازه‌بان سابق استقلال در دروازه پارس جنوبی جم به جذابیت‌های این دیدار کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی