Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنبه، ۴ آذر در ورزشگاه تختی جم دیدار دو تیم پارس جنوبی و پرسپولیس برگزار می شود. دیداری که به عنوان فینال زود هنگام لیگ برتر مشخص شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم، بازی بهترین‌های لیگ این فصل خواهد بود. پارس جنوبی جم، جز بازی قبل که نتوانست به فولاد گل بزند به همه تیم‌های لیگ برتر گل زده‌ و بهترین خط حمله لیگ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ گل زده بهترین رکورد در میان تیم‌های لیگ برتر امسال است. پرسپولیس از این نظر بعد از پدیده که ۲۰ گل زده تیم سوم لیگ است. آن‌ها ۱۹ گل تا اینجای لیگ زده‌اند و البته یک بازی کمتر از رقبای نزدیک خود دارند.

در مقابل، تیم دوم لیگ برتر، بهترین خط دفاع لیگ را دارد. پرسپولیس با وجود نوسان‌هایی که به خصوص در لیگ قهرمانان در کار دفاعی‌اش دیده شد ۶ گل در ۱۱ بازی خورده؛ کمتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر. پارس جنوبی جم هم ۱۰ گل خورده که آمار بدی نیست و آن‌ها را در رتبه چهارم بهترین خطوط دفاعی لیگ قرار می‌دهد. بعد از پرسپولیس در این زمینه، پیکان با ۸ و استقلال با ۹ گل خورده قرار دارند.

بازی سرنوشت‌ساز قهرمانی نیم‌فصل جدال بهترین‌های لیگ هم هست. جدالی بین مدافع عنوان قهرمانی و مدعی جدید قهرمانی لیگ برتر که تا همین بازی قبلی‌اش بدون شکست مانده بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!