Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، فضل الله رنجبر در جلسه ساماندهی اسکان زلزله‌زدگان افزود: از مجموع ۷۷۵۰ درخواستی که در مورد پرداخت خسارت ناشی از زلزله به منازل مناطق روستایی و شهری شهرستان کرمانشاه مطرح شده تاکنون ۲۱۶۶ واحد مورد بازدید قرار گرفته است.

رنجبر اضافه کرد: در بازدیدهای صورت گرفته ۷۰۹ واحد تخریبی شناسایی شده است، ضمن این‌که ۸۴۶ واحد نیز نیاز به تعمیر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر از افرادی که در زلزله‌ اخیر خانه‌هایشان آسیب دیده خواست به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اسکان تعدادی از زلزله زدگان استان در پارک‌های شهر کرمانشاه، تصریح کرد: هلال احمر باید با شناسایی افراد اسکان یافته در پارک ها تا تعیین تکلیف آنها برایشان آذوقه ببرد.

رنجبر سپس با اشاره به این‌که همراهان مصدومین زلزله که برای درمان به بیمارستان‌های کرمانشاه منتقل شده‌اند در مساجد، زائرسراها و اردوگاه‌های راهیان نور اسکان دارند، از هلال احمر خواست از این افراد سرکشی کرده و آنها را تا تعیین تکلیف، تغذیه و پشتیبانی کند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به پای کار بودن دولت از ابتدای وقوع زلزله در مناطق زلزله زده گفت: مردم هم حضور بی‌سابقه بسیار خوبی در کمک رسانی  به مردم زلزله زده استان داشتند که شایسته تقدیر است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست