Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:30:34 GMT

محمدی: احزاب باید با شرایط جدیدی کار کنند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۵۶۶

محمدی: احزاب باید با شرایط جدیدی کار کنند

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران گفت: احزاب سال‌ها بر اساس قانون قدیمی اداره می‌شدند اما با تصویب قانون جدید در مجلس شورای اسلامی، احزاب باید با شرایط جدیدی کار را شروع کنند.

ایران آنلاین / داوود محمدی در کنگره فوق‌العاده‌ انجمن اسلامی معلمان ایران، اظهار کرد: تشکل ما در دو انتخابات گذشته از آقای روحانی حمایت کرده، اما  متاسفانه عهدی که رئیس جمهور با مردم بسته بود قدری دچار خدشه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما معتقدیم اصلاح‌طلبان باعث موفقیت آقای روحانی در انتخابات شدند، اما ایشان باید بدانند که حمایت ما از ایشان مشروط بوده است.

وی افزود: احزاب سال‌ها بر اساس قانون قدیمی اداره می‌شدند اما با تصویب قانون جدید در مجلس شورای اسلامی، احزاب باید با شرایط جدیدی کار را شروع کنند. با توجه به تصویب قانون جدید لازم بود ما هم اساسنامه خود را در مجمع فوق‌العاده‌ اصلاح کنیم.

محمدی ادامه‌ داد: انجمن اسلامی معلمان در ابتدای انقلاب به توصیه امام و به همت شهیدان بزرگوار بهشتی، رجایی و باهنر تاسیس شد و آن زمان تنها تشکلی بود که مطالبات معلمان را پیگیری می‌کرد. فعالیت انجمن از سال ۷۶ در چارچوب جریان اصلاحات دنبال شده و ما مهم‌ترین وظیفه خود را پیگیری مطالبات معلمان می‌دانیم چرا که ما معتقدیم کشوری پیشرفته است که آموزش و پرورش و دانشگاه‌هایی توسعه‌یافته داشته باشد و ما این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و معتقدیم اگر در هر حوزه‌ای نابسامانی وجود دارد باید در درجه اول آن را در دستگاه تعلیم و تربیت جست‌وجو کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انجمن اسلامی معلمان در این سال‌ها در تمامی مسائل مربوط به معلمان و موضوعات فرهنگی فعال بوده و علاوه بر آن با بیانیه‌ها، موضع‌گیری‌ها و فعالیت‌های دیگر در مسایل سیاسی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از وضعیت بازنشستگان فرهنگی اظهار داشت: متاسفانه بازنشستگان ما با وجود تلاش بسیار در این سال‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند.

در ابتدای این مراسم فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران پیام سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات به کنگره انجمن اسلامی معلمان را قرائت کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود

امام‌جمعه سمنان بر لزوم آموزش مهارت‌های تقویتی به معلمان جدید‌الورود تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ  حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اظهار داشت: معلمان افسران عرصه دانش هستند و نقش بسیار مهمی در ساختن آینده کشور دارند.

وی با اشاره به درپیش‌ بودن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه ویژه و والایی دارد و این نشان می‌دهد که چه نقش ارزنده‌ای در ساختن جامعه بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم به‌روز بودن معلمان از نظر مهارت‌های معلمی خاطرنشان کرد: باید آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان جدید‌الورود با اهتمام پیگیری شود؛ چراکه آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به درپیش بودن روز جهانی کارگر خاطرنشان کرد: رسیدگی به کارگران همواره مدنظر و نباید محدود به یک روز یا یک هفته  که به این نام نامگذاری شده است، باشد و باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در تحقق شعار  امسال و اقتصاد مقاومتی گفت: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکردهای مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان در تحقق رونق اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به توسعه رویکرد صهیونیسم ستیزی در افکار عمومی دنیا خاطرنشان کرد: شلیک موشک از سوی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشورهای مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی با در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به نفوذ فرهنگی بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فراسرزمینی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور مهم است.

وی ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانانی حمل 750 هزار بشکه نفت، کشت فراسرزمینی به وسعت یک میلیون هکتار از اراضی دیگر کشورهای دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران را از جمله افتخارات کشورمان برشمرد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس