Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛دیدار مرحله نیمه نهایی اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در بخش پسران عصر روز پنج شنبه در تالار بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد و بازیکنان راه یافته به دیدار فینال دو نفره شناخته شدند .

نخستین دوره مرحله نیمه نهایی بین تیم دو نفره مهدی انصاری و علی حسین خانی و تیم دو نفره علیرضا کرمی و علی باستانی برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم دو نفره انصاری و حسین خانی خاتمه یافت و آنان به دیدار فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین مرحله نیمه نهایی دو نفره میان امیر جباری و امیر حسین نورعلیان با تیم دو نفره نیما رستم پور و سینا جاویدی برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود جباری و نورعلیان خاتمه یافت وآنان نیز به دیدار فینال راه یافتند.

نخستین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا چهارم آذر ماه جاری و با شرکت ۳۷ بازیکن داخلی و خارجی در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام/

انصاری و حسین خانی فینالیست شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا