Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه تهران گفت: پیروزی معجزه آسای جبهه مقاومت، خواب نامبارک خبیثان عالم را بی تعبیر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­ سردار غلامحسین غیب پرور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته تهران و در آستانه فرارسیدن هفته بسیج افزود: این هفته چند تبریک دارد، تبریک اول به مناسبت هفته بسیج که معجزه انقلاب اسلامی و امید آینده مستضعفان جهان است و تبریک دوم به واسطه پیروزی اعجاب آور و معجزه آسایی است که در جبهه مقاومت اسلامی اتفاق افتاد و خواب نامبارک خبیثان عالم را بی تعبیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گروه های تکفیری به خصوص گروه امریکایی - صهیونیستی داعش که هدفش جنایت در سرزمین های اسلامی به نام اسلام، مکتب و پیامبر اسلام بود که باعث شد افراد زیادی شهید، مردمان زیادی آواره و شهرهای بسیاری خراب شود اما به برکت رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، ایستادگی، ایثار، فداکاری مجاهدان در راه خدا و مظلومیت شهدا و صبر خانواده های آنان، خداوند پیروزی را میسر فرمود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طومار این بدصفتان پیچیده شد اظهار داشت: البته همواره باید هوشیار بود زیرا دشمن غدار و امریکای خون صفت دست از سر انقلاب اسلامی برنمی دارند و رژیم صهیونیستی نیز آرام نخواهد نشست.
سردار غیب پرور افزود: تجربه انقلاب اسلامی به ما آموخته است که آنها فتنه ای در پشت فتنه ای دیگر برای ما طراحی می کنند و این ما هستیم که باید با بصیرت، دقت، استقامت و توکل به ذات پروردگار برای انقلاب خود بایستیم.
وی افزود: سلام خدا بر همه مجاهدان در راه خدا که قاسم سلیمانی نمادی از این خیل عظیم است و سلام خدا بر شهدا، جانبازان و خانواده های صبور آنها که ما همیشه مدیون آنها هستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ بسیج چنین پیروزی هایی را رقم می زند گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، بسیج همواره بر تارک انقلاب اسلامی درخشیده است.
سردار غیب پرور افزود: اولین خصوصیت بسیجی، ولایت مداری و ولایت پذیری است و آن روز که از این اصل غفلت کنیم حتما دچار خسران جبران ناپذیری خواهیم شد.
وی تصریح کرد: بسیجی باید روحیه تحول خواهی  و انقلابی گری داشته و معتقد به حرکت رو به جلو باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجی اهل مماشات با نااهلان نیست گفت:? بسیجی اهل بصیرت، دشمن شناس و عنصری فرهنگی در تراز انقلاب است، افتخار ما در بسیج این است که شأن ما خدمت گزاری به مردم است و این را بارها اثبات کرده ایم .
سردار غیب پرور در ادامه با اشاره به حرکت گروه های جهادی در سراسر کشور گفت: امسال حدود 10 هزار گروه جهادی ساماندهی و 810 هزار نفر داوطلبانه در گروه های جهادی حاضر شدند و همچنین هزاران هزار پزشک و پرستار جهادی نیز حدود 8 میلیون خدمت ارائه کرده اند.
وی فعالیت بسیج در مقابله با بحث ریزگردها و فعالیت در بخش محرومیت زدایی را نیز از تلاش های بسیج در کشور دانست و گفت: فعالیت بسیج در این بخش ها نیز بسیار چشمگیر بوده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به زلزله غرب کشور ضمن تسلیت به مردم این مناطق اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند این زلزله را می شود به فرصت تبدیل کرد که البته یکی از معانی این فرصت این بود که فرزندان بسیجی کشور از همان ابتدای وقوع زلزله در صحنه حاضر شدند و باید گفت 31 استان کشور با کرمانشاهیان عزیز همنوا شدند.
سردار غیب پرور افزود: قرارگاه شهید جعفری در کرمانشاه مستقر و در حال خدمات دهی است که البته خدمات ما به دو صورت ارائه می شود اولین خدمت کمک ها و خدمات اورژانسی چند روز اول بود و کار دیگر ایجاد سرپناه برای هموطنان عزیزمان است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی بسیج گفت: از جمله فعالیت های فرهنگی بسیج در این زمینه فعالیت در فضای مجازی است و قرار نیست فضای مجازی قتلگاه جوانان انقلابی ما شود .
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج در موضوع فضای مجازی به جد و با قوت ورود پیدا کرده و تشکیل یگان های سایبری و حضور در شبکه های مجازی امروز یک ضرورت است.
وی در پایان با بیان اینکه ما همه ملت ایران را بسیجی می دانیم گفـت: همه آحاد ملت و هر کسی که دل در گرو انقلاب دارد حتما یک بسیجی است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی