Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج به نقش مهم نیروی مقاومت بسج در همه عرصه‌ها پرداخت و اظهار داشت: بسیج با دانش و آگاهی لازم دینی، انسانی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دشمن شناسی و زمان شناسی خودش را به ایمان و اطلاعات روز مسلح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش بسیج در حفظ ارزش‌های اسلامی و الهی گفت: نقش  بسیجی از آن جهت در حفظ ارزش‌های الهی مهم است که منشا رویش و آرایش ارزش‌های الهی است.

وی، با بیان اینکه بسیجیان تشنه ارزش‌های الهی هستند افزود: بسیج دنبال علومی است که جهت بخش ارزش‌های الهی باشد.

رزمجو با اشاره به تشکیل بسیج اقشار 20گانه در سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اقشار بسیج 20گانه را تشکیل داده که همه اقشار مردم جامعه در آن فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بسیج سازندگی را یکی از  سازمان‌های زیر مجموعه سپاه دانست و تصریح کرد: خدمات‌رسانی، اجرای طرح‌‌های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی از جمله ماموریت‌های بسیج سازندگی است.

وی از اجرای 694 پروژه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و گفت: افزون بر 694 پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار 193 میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه استان بوشهردر نقاط مختلف این استان اجرا شده است.

رزمجو ساخت مساجد، حسینیه‌ها، خانه عالم، مدرسه‌، اجرای طرح‌های آموزشی، مهارتی، ساخت سوله‌های ورزشی، خانه و منزل ویژه نیازمندان و ایتام، تامین جهیزیه و دیگر خدمات را از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج سازندگی استان بوشهر دانست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ایجاد قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب فعال شد و اکنون ضمن توزیع کالاها و لوازم مورد نیاز آسیب‌دیدگان، اسکان موقت و اضطراری در منطقه آب باریک سرپل ذهاب ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان