Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

فیروز کریمی سرمربی گسترش‌فولاد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت نکرد و فرشاد فلاحت‌زاده مربی خود را به این نشست فرستاد.

فلاحت‌زاده درباره بازی با استقلال اظهار داشت: شرایط گسترش نسبت به بازی قبل روز به روز بهتر شده است. آندو تیموریان، میلاد فخرالدینی و نقی‌زاده و امین خطیبی 4 بازیکنی بودند که در بازی با استقلال غایب هستند چون مصدوم بودند و با ما تمرین نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحت‌زاده افزود: استقلال تیم بسیار خوبی است که جایگاهش اینجای جدول نیست. چه در زمان علیرضا منصوریان و چه حالا استقلال تیم خوبی بوده و من معتقدم جایگاهش را به دست می‌آورد. 

مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز در مورد شناختش از استقلال اظهار داشت: شناخت کاملی از این تیم داریم. کادر آنالیز ما بسیار قوی است و تمام بازی‌های استقلال را آنالیز کرده‌ایم. نقاط ضعف و قوتش را می‌شناسیم و تمرینات هفته گذشته بر اساس بازی استقلال و نفراتی که این تیم دارد چیدمان کرده‌ایم تا بهترین نتیجه را بگیریم. در هر بازی ما چنین کاری می‌کنیم.

فلاحت‌زاده در مورد اینکه برخی تیم‌ها از نحوه قضاوت داوران گلایه مند هستند، گفت:‌ما زیاد از داوری گله نداریم. البته داوری می‌توانست بهتر باشد اما از ناحیه داوری زیاد لطمه نخوردیم. در بازی با اکسین داور می‌توانست بهتر قضاوت کند اما داوری در نتایج تیم ما تاثیرگذار نبوده است.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما بر اساس توانمندی خودشان بازی می‌کنند و وقتی تیم ما در دقیقه 43 و 45 در نیمه اول و دوم گلزنی می‌کند یعنی اینکه تیم ما توانمند است و بازیکنان ما به امید و انگیزه پیروزی بازی می‌کنند.

به گزارش فارس، فلاحت‌زاده در خصوص اینکه گفته می‌شود مجتبی جباری در نیم‌فصل دوم به تیم فوتبال گسترش‌فولاد اضافه خواهد شد، گفت: همانطور که می‌دانید جباری چند سال شاگرد فیروز کریمی بوده و شناخت خوبی از این بازیکن دارد. او بازیکن بزرگی است و هر تیمی آرزو دارد یک نفر مثل جباری را در اختیار داشته باشد. اگر هم قرار باشد بازیکنی به جمع ما اضافه شود کریمی تصمیم‌گیرنده است اما تا الان که با شما صحبت می‌کنم صحبت به صورت جدی مطرح نشده و شاید در ادامه راه در این مورد بحث شود. 

خبرنگاری پرسید آیا شما برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌روید یا یک امتیاز،‌گفت: ما همانطور که شما می‌دانید از ابتدای فصل بعضی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. در اولین بازی بعد از آمدن آقای کریمی آندرانیک تیموریان در اختیار ما بود اما آسیب دید. اما حالا استقلال در شرایطی قرار دارد که می‌توانیم به راحتی آنها را شکست دهیم. اول اینکه آنها تماشاگر ندارند و دوم اینکه ما روی زمین خوب فوتبال بازی می‌کنیم و چمن ورزشگاه آزادی این اجازه را به ما می‌دهد که یک بازی روان را انجام دهیم. 

مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریزدر پاسخ به این سؤال که ایا با آمدن فیروز کریمی راه حلی برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان پیدا کرده‌اند یا خیر، گفت:‌ما این مشکل را برطرف کرده‌ایم. در این چند هفته که در گسترش فولاد هستیم مصدومیت جدی نداشتیم و خوشبختانه نه پارگی رباط داشتیم و نه آسیب‌دیده سخت. تنها مصدومیت‌ها کشیدگی بوده که این کار را برای ما راحت‌ کرده است. تیموریان در این چند هفته در ترکیب ما نبود ولی فکر می‌کنم از هفته آینده او را در اختیار داشته باشیم و جا دارد به خاطر این موضوع از باشگاه بدنساز و بازیکنان تیم تشکر کنم که هم امکانات را در اختیار ما گذاشتند و هم خوشبختانه مصدوم جدی ندادیم.

فلاحت‌زاده در مورد اینکه گسترش در نیمکت بازیکنی را برای جذب و یا جدا شدن در نظر دارد یا نه، اظهار داشت: طبیعی است که برخی از بازیکنان از تیم جدا شوند و برخی هم به این تیم اضافه شوند. هر باشگاهی این شرایط را دارد و ما هم مستثنی نیستیم. نفراتی به تیم ما اضافه می‌شوند و می‌خواهیم بیشتر از نفرات جوان استفاده کنیم. فیروز کریمی مربی است که به بازیکنان باتجربه اعتقاد دارد اما می‌گوید از بازیکنان جوان باتجربه استفاده کند. یعنی بازیکنانی که بازی کرده‌اند و تجربه بازی داند تا به این ترتیب بتوانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. نیم‌فصل دوم می‌توانیم بین مدعیان لیگ قرار بگیریم. وقتی به گسترش آمدیم ته جدول بود و اکنون میانه جدول می‌توانیم به رده پنجم و ششم جدول هم برسیم.

وی در مورد اینکه شایعه شده گسترش فولاد ممکن است به جای یکی از تیم‌ها به لیگ قهرمانان آسیا برود، اظهار داشت: ما این مسئله را به فال نیک می‌گیریم. گسترش تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌‌‌افزاری لازم را دارد و از این قضیه استقبال می‌کنیم و خوشحالیم که چنین اتفاقی رخ دهد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار کرد: موقعیت خوبی است که با توجه به بازی خارج از خانه استقلال، پرسپولیس بتواند فاصله یک امتیازی را از بین ببرد و صدرنشین شود. بدون تردید سپاهان تیم خیلی خوبی است به ویژه در خطوط میانی و هجومی بازیکنان با کیفیت و خلاقی دارد که در اجرای کار‌های ترکیبی و هماهنگ از استاندارد بالایی بهره می‌برند. نه اینکه سپاهان در کار‌های دفاعی کیفیت خوبی ندارد کلا در کار‌های دفاعی موقعیتی وجود دارد که پرسپولیس می‌تواند استفاده کند و به برتری دست یابد.

بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده‌اند

وی در مورد اینکه شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در ضربات پنالتی و ایجاد نگرانی از اینکه در غیاب بیرانوند، دروازه پرسپولیس با رفیعی کاملاَ امن نیست، گفت: انتظار زیادی است که یک تیم همیشه در فرمت و سطح بالایی باشد. پرسپولیس برابر آلومینیوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و به نظرم این تیم خیلی زود دست به تغییر زد. زودتر از آنچه باید تعویض‌ها انجام شد، از طرفی در میان بازیکنانی که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شدند، نوعی دلسردی حس شد به ویژه نفراتی که پیش از این مهره‌های ثابت و تأثیرگذاری بودند. قطعاَ برای این موضوع باید فکری کرد، چون هر بازی آبستن اتفاقات خاصی است و پرسپولیس برای مبارزه و رسیدن به قهرمانی به تمامی نفرات خود نیاز دارد.

رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و جای نگرانی نیست

بازیکن سابق سرخابی افزود: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوانی است و طبیعتاً زمان می‌خواهد تا به پختگی برسد. آن هم در تیم بزرگی مانند پرسپولیس که فشار‌های پیرامونی آن خیلی بزرگ و شدید است. معتقدم جای نگرانی نیست و رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و بهتر از این هم می‌شود. با تعداد بازی‌های بالاتر به آن سطحی که بتواند بازی‌های بهتری همراه با اعتماد به نفس ارائه کند، خواهد رسید. به مرور هم بازی‌های کم‌نقص‌تری خواهد داشت.

 تراکتور از مسیر ایده‌آل خود دور شد

وی در مورد بازی تراکتور و استقلال عنوان کرد: تغییر و تحولی که در کادرفنی تراکتور رخ داده اثر خود را در بازی با ذوب‌آهن نشان داد. می‌توان امیدوار بود که در ادامه شرایط کیفی بهتری از تراکتور ببینیم و بدون تردید یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است. تغییرات متعدد در بخش فنی و بازیکنان، تراکتور را از مسیر ایده‌آل خود دور کرد. در هر حال تیم بزرگ و قابل احترامی است که در زمین خود انگیزه‌های بالای دارد. از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و فوتبال را به شکل مطلوبی بازی می‌کند، اما بحث مهم در فاز دفاعی است که شکل ایده‌آلی نداشتند. تراکتور تیم خیلی خوبی است ولی کار دفاعی مبحثی است که باید از سوی همه بازیکنان خیلی مورد توجه قرار بگیرد.

استقلال بردهای اقتصادی به دست می‌آورد

آشوبی خاطرنشان کرد: استقلال در فرم خوبی قرار دارد و هفته‌هاست خود را در صدر جدول حفظ کرده است. البته کار آسانی نیست تا پایان فصل این جایگاه حفظ شود چون کیفیت بالایی را طلب می‌کند. مدل و سبکی که استقلال بازی می‌کند،  احتمال اینکه در شرایطی موفق نشود برد‌های اقتصادی را کسب کند محتمل است. با این تفاسیر بهترین راه برای پرسپولیس تمرکز روی بازی‌های باقیمانده خود است، فارغ از اینکه استقلال با چه تیم‌هایی بازی دارد و چه شرایطی خواهد داشت. با این وضع پرسپولیس می‌تواند امیدوار به جبران فاصله یک امتیازی با استقلال باشد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول